Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Z punktu widzenia nocnego portiera Ninateka
    15'57", film dokumentalny, 1977

    Z punktu widzenia nocnego portiera

    Portret fabrycznego strażnika, fanatyka dyscypliny, którego pasją jest sprawowanie wszelkiego rodzaju kontroli: wędkarzy dokonujących połowy bez zezwolenia, młodzieży w w parkach.

    Z punktu widzenia nocnego portiera

    Portret fabrycznego strażnika, fanatyka dyscypliny, którego pasją jest sprawowanie wszelkiego rodzaju kontroli: wędkarzy dokonujących połowy bez zezwolenia, młodzieży w w parkach.

    Ninateka
    15'57", film dokumentalny, 1977
  • Sól ziemi czarnej 01:39'11", film dokumentalny, 1969

    Sól ziemi czarnej

    Akcja filmu rozgrywa się latem 1920 roku na Śląsku, którego mieszkańcy- przede wszystkim górnicy- walczą z Niemcami o przyłączenie regionu do Polski. Głównym bohaterem jest siedemnastoletni Gabriel Basista, który wraz z braćmi dołącza do lokalnego oddziału powstańców dowodzonego przez Erwina Malinioka. W mieście trwają zaciekłe walki, Ślązacy bronią każdej ulicy i każdego domu. Gabrielowi udaje się zdobyć niemiecki mundur i przedrzeć na tereny opanowane przez wroga, gdzie zakochuje się w przypadkowo poznanej niemieckiej pielęgniarce. Zwycięstwo powstańców nie jest jednak przesądzone, a ich spontaniczne bohaterstwo nie gwarantuje końcowego sukcesu. W jednym z kluczowych momentów walk z odsieczą Ślązakom przybywa polski oficer z Krakowa, który przywozi ze sobą armatę, ale chwilę później ginie na barykadzie. Kolejno życie tracą podwładni Erwina, wśród ofiar znajdują się także bracia Gabriela. W czasie obrony jednego z ostatnich przyczółków powstańców ginie ojciec siedmiu braci i nestor rodu. Napór Niemców powoduje, ze oddział Erwina zmuszony jest wycofać się w kierunku granicznej rzeki. W trakcie ucieczki Gabriel zostaje ranny, lecz dzielne sanitariuszki przenoszą go na polska stronę, gdzie spotyka trzech swoich braci. (opis z broszury Filmoteka Szkolna)

    Sól ziemi czarnej

    Akcja filmu rozgrywa się latem 1920 roku na Śląsku, którego mieszkańcy- przede wszystkim górnicy- walczą z Niemcami o przyłączenie regionu do Polski. Głównym bohaterem jest siedemnastoletni Gabriel Basista, który wraz z braćmi dołącza do lokalnego oddziału powstańców dowodzonego przez Erwina Malinioka. W mieście trwają zaciekłe walki, Ślązacy bronią każdej ulicy i każdego domu. Gabrielowi udaje się zdobyć niemiecki mundur i przedrzeć na tereny opanowane przez wroga, gdzie zakochuje się w przypadkowo poznanej niemieckiej pielęgniarce. Zwycięstwo powstańców nie jest jednak przesądzone, a ich spontaniczne bohaterstwo nie gwarantuje końcowego sukcesu. W jednym z kluczowych momentów walk z odsieczą Ślązakom przybywa polski oficer z Krakowa, który przywozi ze sobą armatę, ale chwilę później ginie na barykadzie. Kolejno życie tracą podwładni Erwina, wśród ofiar znajdują się także bracia Gabriela. W czasie obrony jednego z ostatnich przyczółków powstańców ginie ojciec siedmiu braci i nestor rodu. Napór Niemców powoduje, ze oddział Erwina zmuszony jest wycofać się w kierunku granicznej rzeki. W trakcie ucieczki Gabriel zostaje ranny, lecz dzielne sanitariuszki przenoszą go na polska stronę, gdzie spotyka trzech swoich braci. (opis z broszury Filmoteka Szkolna)

    01:39'11", film dokumentalny, 1969
  • Rejs 01:06'45", film fabularny, 1970

    Rejs

    Przed rzecznym statkiem wycieczkowym zbierają się pasażerowie. Załoga opala się i obserwuje zmagania pasażerów podczas wsiadania na pokład. Widzimy wręczanie łapówki w zamian za bilet. Dwóch pasażerów dostaje się na statek dzięki tupetowi jednego z nich: kapitan jest przekonany, że to oczekiwany przez niego pracownik "kulturalno-oświatowy" (kaowiec). Na specjalnym zebraniu kapitan przedstawia go innym pasażerom. Między wycieczkowiczami nie ma porozumienia, więc fałszywy kaowiec łatwo staje się panem sytuacji i podporządkowuje sobie działania reszty grupy pod pozorem organizowania występów dla kapitana. Program artystyczny jest żenująca składanką popisów gimnastycznych, wokalnych, tanecznych oraz konkursów, które przypominają występy dzieci na letniej kolonii. Pasażerowie zaczynają zachowywać się coraz bardziej infantylnie, czemu towarzyszą konflikty i donosy. Im większy chaos i niezgoda panująca na statku, tym bardziej sugestywne jest wrażenie, ze samozwańczy kaowiec wprowadził ład i słusznie panuje nad anarchiczną masa ludzką. (opis filmu z broszury Filmoteka Szkolna)

    Rejs

    Przed rzecznym statkiem wycieczkowym zbierają się pasażerowie. Załoga opala się i obserwuje zmagania pasażerów podczas wsiadania na pokład. Widzimy wręczanie łapówki w zamian za bilet. Dwóch pasażerów dostaje się na statek dzięki tupetowi jednego z nich: kapitan jest przekonany, że to oczekiwany przez niego pracownik "kulturalno-oświatowy" (kaowiec). Na specjalnym zebraniu kapitan przedstawia go innym pasażerom. Między wycieczkowiczami nie ma porozumienia, więc fałszywy kaowiec łatwo staje się panem sytuacji i podporządkowuje sobie działania reszty grupy pod pozorem organizowania występów dla kapitana. Program artystyczny jest żenująca składanką popisów gimnastycznych, wokalnych, tanecznych oraz konkursów, które przypominają występy dzieci na letniej kolonii. Pasażerowie zaczynają zachowywać się coraz bardziej infantylnie, czemu towarzyszą konflikty i donosy. Im większy chaos i niezgoda panująca na statku, tym bardziej sugestywne jest wrażenie, ze samozwańczy kaowiec wprowadził ład i słusznie panuje nad anarchiczną masa ludzką. (opis filmu z broszury Filmoteka Szkolna)

    01:06'45", film fabularny, 1970
  • Michał Merczyński - playlisty (materiał promocyjny) 02'17", wypowiedź, 2014

    Michał Merczyński - playlisty (materiał promocyjny)

    Wypowiedź Dyrektora Narodowego Instytutu Audiowizualnego Michała Merczyńskiego na temat projektu udostępniania dziedzictwa polskich kompozytorów w Internecie.

    Michał Merczyński - playlisty (materiał promocyjny)

    Wypowiedź Dyrektora Narodowego Instytutu Audiowizualnego Michała Merczyńskiego na temat projektu udostępniania dziedzictwa polskich kompozytorów w Internecie.

    02'17", wypowiedź, 2014
  • Z punktu widzenia nocnego portiera (napisy angielskie) 15'57", film dokumentalny, 1977

    Z punktu widzenia nocnego portiera (napisy angielskie)

    Portret fabrycznego strażnika, fanatyka dyscypliny, którego pasją jest sprawowanie wszelkiego rodzaju kontroli: wędkarzy dokonujących połowy bez zezwolenia, młodzieży w w parkach.

    Z punktu widzenia nocnego portiera (napisy angielskie)

    Portret fabrycznego strażnika, fanatyka dyscypliny, którego pasją jest sprawowanie wszelkiego rodzaju kontroli: wędkarzy dokonujących połowy bez zezwolenia, młodzieży w w parkach.

    15'57", film dokumentalny, 1977
  • Z punktu widzenia nocnego portiera (napisy francuskie) 15'57", film dokumentalny, 1977

    Z punktu widzenia nocnego portiera (napisy francuskie)

    Portret fabrycznego strażnika, fanatyka dyscypliny, którego pasją jest sprawowanie wszelkiego rodzaju kontroli: wędkarzy dokonujących połowy bez zezwolenia, młodzieży w w parkach.

    Z punktu widzenia nocnego portiera (napisy francuskie)

    Portret fabrycznego strażnika, fanatyka dyscypliny, którego pasją jest sprawowanie wszelkiego rodzaju kontroli: wędkarzy dokonujących połowy bez zezwolenia, młodzieży w w parkach.

    15'57", film dokumentalny, 1977
  • Rok spokojnego słońca 01:50'12", film fabularny, 1984

    Rok spokojnego słońca

    Pełnometrażowy film fabularny, którego akcja toczy się w 1946 roku, tuż po II wojnie światowej. Główna bohaterka, czterdziestoletnia Emilia, mieszka z matką w małej i biednej miejscowości nieopodal Zielonej Góry, zmagając się, na co dzień z problemami finansowymi i materialnymi. Podczas wojny straciła męża. Wkrótce poznaj Amerykanina, Normami, który przybył do Polski z komisją wojskową, której celem jest odszukanie grobów pilotów amerykańskich i angielskich. Emilia chciałaby pojechać Normanem do Stanów Zjednoczonych, ale obawia się zostawić chorą matkę samą.

    Rok spokojnego słońca

    Pełnometrażowy film fabularny, którego akcja toczy się w 1946 roku, tuż po II wojnie światowej. Główna bohaterka, czterdziestoletnia Emilia, mieszka z matką w małej i biednej miejscowości nieopodal Zielonej Góry, zmagając się, na co dzień z problemami finansowymi i materialnymi. Podczas wojny straciła męża. Wkrótce poznaj Amerykanina, Normami, który przybył do Polski z komisją wojskową, której celem jest odszukanie grobów pilotów amerykańskich i angielskich. Emilia chciałaby pojechać Normanem do Stanów Zjednoczonych, ale obawia się zostawić chorą matkę samą.

    01:50'12", film fabularny, 1984
  • Iluminacja 01:28'44", film fabularny, 1972

    Iluminacja

    Młody mężczyzna, Franciszek Retman wyjeżdża do Warszawy, by podjąć studia na wydziale fizyki, motywując wybór kierunku pragnieniem zdobycia pewnej wiedzy o mechanizmach rządzących światem. Przeżywszy zawód miłosny, szuka ukojenia w wędrówkach po Tatrach. Podczas wyprawy ginie jeden z kolegów bohatera, Franciszek poznaje zaś dziewczynę z którą nawiązuje bliższą znajomość po powrocie do Warszawy. Dowiedziawszy się, że Małgosia jest w ciąży skutecznie odwodzi ją od zamiaru aborcji. Po ślubie i narodzinach dziecka Franciszek podejmuje pracę w fabryce; uczestniczy też w eksperymentach w klinice neurologicznej. Śmierć przyjaciela chorego na raka mózgu sprawia, że bohater zaczyna wątpić w poznaczą siłę nauki. Porzuca rodzinę i szuka duchowego azylu w klasztorze. Ostatecznie jednak wraca do żony, kończy studia, podejmuje pracę jako asystent i zaczyna pisać doktorat. Dają się jednak we znaki pierwsze objawy choroby serca; przyjaciel radzi Franciszkowi zmianę trybu życia. (opis filmu z broszury Filmoteka Szkolna)

    Iluminacja

    Młody mężczyzna, Franciszek Retman wyjeżdża do Warszawy, by podjąć studia na wydziale fizyki, motywując wybór kierunku pragnieniem zdobycia pewnej wiedzy o mechanizmach rządzących światem. Przeżywszy zawód miłosny, szuka ukojenia w wędrówkach po Tatrach. Podczas wyprawy ginie jeden z kolegów bohatera, Franciszek poznaje zaś dziewczynę z którą nawiązuje bliższą znajomość po powrocie do Warszawy. Dowiedziawszy się, że Małgosia jest w ciąży skutecznie odwodzi ją od zamiaru aborcji. Po ślubie i narodzinach dziecka Franciszek podejmuje pracę w fabryce; uczestniczy też w eksperymentach w klinice neurologicznej. Śmierć przyjaciela chorego na raka mózgu sprawia, że bohater zaczyna wątpić w poznaczą siłę nauki. Porzuca rodzinę i szuka duchowego azylu w klasztorze. Ostatecznie jednak wraca do żony, kończy studia, podejmuje pracę jako asystent i zaczyna pisać doktorat. Dają się jednak we znaki pierwsze objawy choroby serca; przyjaciel radzi Franciszkowi zmianę trybu życia. (opis filmu z broszury Filmoteka Szkolna)

    01:28'44", film fabularny, 1972
  • Bogurodzica 09'55", utwór słowno-muzyczny, 1978

    Bogurodzica

    Utwór „Bogurodzica” W. Kilara w wyk. Orkiestry i Chóru Polskiej Filharmonii w Łodzi pod dyr. Henryka Czyża

    Bogurodzica

    Utwór „Bogurodzica” W. Kilara w wyk. Orkiestry i Chóru Polskiej Filharmonii w Łodzi pod dyr. Henryka Czyża

    09'55", utwór słowno-muzyczny, 1978
  • Temat z filmu „Bilans kwartalny” 02'58", koncert, 2014

    Temat z filmu „Bilans kwartalny”

    Rejestracja światowego prawykonania tematu Wojciecha Kilara z filmu „Bilans kwartalny” w reżyserii Krzysztofa Zanussiego, które miało miejsce 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    Temat z filmu „Bilans kwartalny”

    Rejestracja światowego prawykonania tematu Wojciecha Kilara z filmu „Bilans kwartalny” w reżyserii Krzysztofa Zanussiego, które miało miejsce 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    02'58", koncert, 2014
  • Temat z filmu „Kronika wypadków miłosnych” 03'38", koncert, 2014

    Temat z filmu „Kronika wypadków miłosnych”

    Rejestracja tematu Wojciecha Kilara z filmu „Kronika wypadków miłosnych” w reżyserii Andrzeja Wajdy zrealizowana 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    Temat z filmu „Kronika wypadków miłosnych”

    Rejestracja tematu Wojciecha Kilara z filmu „Kronika wypadków miłosnych” w reżyserii Andrzeja Wajdy zrealizowana 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    03'38", koncert, 2014
  • Walc z filmu „Ziemia obiecana” 03'32", koncert, 2014

    Walc z filmu „Ziemia obiecana”

    Rejestracja światowego prawykonania „Walca” Wojciecha Kilara z filmu „Ziemia obiecana” w reżyserii Andrzeja Wajdy, które miało miejsce 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    Walc z filmu „Ziemia obiecana”

    Rejestracja światowego prawykonania „Walca” Wojciecha Kilara z filmu „Ziemia obiecana” w reżyserii Andrzeja Wajdy, które miało miejsce 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    03'32", koncert, 2014
  • Walc z filmu „Trędowata” 05'28", koncert, 2014

    Walc z filmu „Trędowata”

    Rejestracja „Walca” Wojciecha Kilara z filmu „Trędowata” w reżyserii Jerzego Hoffmana zrealizowana 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    Walc z filmu „Trędowata”

    Rejestracja „Walca” Wojciecha Kilara z filmu „Trędowata” w reżyserii Jerzego Hoffmana zrealizowana 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    05'28", koncert, 2014
  • Polonez z filmu „Pan Tadeusz” 04'34", koncert, 2014

    Polonez z filmu „Pan Tadeusz”

    Rejestracja „Poloneza” Wojciecha Kilara z filmu „Pan Tadeusz” w reżyserii Andrzeja Wajdy zrealizowana 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    Polonez z filmu „Pan Tadeusz”

    Rejestracja „Poloneza” Wojciecha Kilara z filmu „Pan Tadeusz” w reżyserii Andrzeja Wajdy zrealizowana 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    04'34", koncert, 2014
  • Temat z serialu tv „Rodzina Połanieckich” 01'46", koncert, 2014

    Temat z serialu tv „Rodzina Połanieckich”

    Rejestracja światowego prawykonania tematu Wojciecha Kilara z serialu telewizyjnego „Rodzina Połanieckich”, które miało miejsce 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    Temat z serialu tv „Rodzina Połanieckich”

    Rejestracja światowego prawykonania tematu Wojciecha Kilara z serialu telewizyjnego „Rodzina Połanieckich”, które miało miejsce 28 września 2014 roku w Filharmonii im. Karola Szymanowskiego podczas koncertu „Młodzi na poważnie” w ramach 7. Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Interpretacji dokonuje FMF Youth Orchestra pod batutą Moniki Bachowskiej.

    01'46", koncert, 2014
  • Hymn Paschalny na chór a cappella 08'25", utwór chóralny, 2011

    Hymn Paschalny na chór a cappella

    Nagranie „Hymnu Paschalnego” na chór a cappella Wojciecha Kilara pochodzące z płyty „Camerata Silesia Sings Kilar” wydanej w 2011 roku przez firmę Dux. Interpretacji dokonuje Zespół Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” pod dyrekcją Anny Szostak.

    Hymn Paschalny na chór a cappella

    Nagranie „Hymnu Paschalnego” na chór a cappella Wojciecha Kilara pochodzące z płyty „Camerata Silesia Sings Kilar” wydanej w 2011 roku przez firmę Dux. Interpretacji dokonuje Zespół Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” pod dyrekcją Anny Szostak.

    08'25", utwór chóralny, 2011
  • Lament na chór a cappella 16'57", utwór chóralny, 2011

    Lament na chór a cappella

    Nagranie „Lamentu” na chór a cappella Wojciecha Kilara pochodzące z płyty „Camerata Silesia Sings Kilar” wydanej w 2011 roku przez firmę Dux. Interpretacji dokonuje Zespół Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” pod dyrekcją Anny Szostak.

    Lament na chór a cappella

    Nagranie „Lamentu” na chór a cappella Wojciecha Kilara pochodzące z płyty „Camerata Silesia Sings Kilar” wydanej w 2011 roku przez firmę Dux. Interpretacji dokonuje Zespół Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” pod dyrekcją Anny Szostak.

    16'57", utwór chóralny, 2011
  • Ogrody pałacowe. Temat z filmu „Trędowata” / dyr. Jiri Hudec 03'27", utwór muzyczny, 1994

    Ogrody pałacowe. Temat z filmu „Trędowata” / dyr. Jiri Hudec

    Rejestracja tematu „Ogrody pałacowe” Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Trędowata” w reżyserii Jerzego Hoffmana. Orkiestrą The Studio Orchestra dyryguje Jiri Hudec. Nagranie pochodzi z płyty „Sound Tracks – Kilar, Malecki, Ingman” wydanej w 1994 roku przez Campion Records.

    Ogrody pałacowe. Temat z filmu „Trędowata” / dyr. Jiri Hudec

    Rejestracja tematu „Ogrody pałacowe” Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Trędowata” w reżyserii Jerzego Hoffmana. Orkiestrą The Studio Orchestra dyryguje Jiri Hudec. Nagranie pochodzi z płyty „Sound Tracks – Kilar, Malecki, Ingman” wydanej w 1994 roku przez Campion Records.

    03'27", utwór muzyczny, 1994
  • Galopade #1. Temat z serialu „Napoleon et l'Europe” 01'47", utwór muzyczny, 1991

    Galopade #1. Temat z serialu „Napoleon et l'Europe”

    Rejestracja tematu „Galopade #1” Wojciecha Kilara z muzyki do serialu „Napoleon et l'Europe” w wykonaniu Wielkiej Orkiestry Polskiego Radia i Telewizji w Katowicach. Nagranie pochodzi z płyty „Napoleon et l'Europe” wydanej przez Music Box Records w 1991 roku.

    Galopade #1. Temat z serialu „Napoleon et l'Europe”

    Rejestracja tematu „Galopade #1” Wojciecha Kilara z muzyki do serialu „Napoleon et l'Europe” w wykonaniu Wielkiej Orkiestry Polskiego Radia i Telewizji w Katowicach. Nagranie pochodzi z płyty „Napoleon et l'Europe” wydanej przez Music Box Records w 1991 roku.

    01'47", utwór muzyczny, 1991
  • Varsovie #1. Temat z serialu „Napoleon et l'Europe” 00'57", utwór muzyczny, 1991

    Varsovie #1. Temat z serialu „Napoleon et l'Europe”

    Rejestracja tematu „Varsovie 1” Wojciecha Kilara z muzyki do serialu „Napoleon et l'Europe” w wykonaniu Wielkiej Orkiestry Polskiego Radia i Telewizji w Katowicach. Nagranie pochodzi z płyty „Napoleon et l'Europe” wydanej przez Music Box Records w 1991 roku

    Varsovie #1. Temat z serialu „Napoleon et l'Europe”

    Rejestracja tematu „Varsovie 1” Wojciecha Kilara z muzyki do serialu „Napoleon et l'Europe” w wykonaniu Wielkiej Orkiestry Polskiego Radia i Telewizji w Katowicach. Nagranie pochodzi z płyty „Napoleon et l'Europe” wydanej przez Music Box Records w 1991 roku

    00'57", utwór muzyczny, 1991
  • Czołówka serialu „Rodzina Połanieckich” Ninateka
    03'32", utwór muzyczny, 2013

    Czołówka serialu „Rodzina Połanieckich”

    Rejestracja czołówki Wojciecha Kilara z muzyki do serialu „Rodzina Połanieckich”. Interpretacji dokonuje pianista jazzowy Kuba Stankiewicz. Nagranie pochodzi z płyty „Kuba Stankiewicz. Kilar” wydanej w 2013 roku przez V-Records.

    Czołówka serialu „Rodzina Połanieckich”

    Rejestracja czołówki Wojciecha Kilara z muzyki do serialu „Rodzina Połanieckich”. Interpretacji dokonuje pianista jazzowy Kuba Stankiewicz. Nagranie pochodzi z płyty „Kuba Stankiewicz. Kilar” wydanej w 2013 roku przez V-Records.

    Ninateka
    03'32", utwór muzyczny, 2013
  • The Party. Temat z filmu „Dracula” Ninateka
    03'32", utwór muzyczny, 2013

    The Party. Temat z filmu „Dracula”

    Rejestracja tematu „The Party” Wojciecha Kilara z filmu „Dracula” w reżyserii Francisa Forda Coppoli. Interpretacji dokonuje pianista jazzowy Kuba Stankiewicz.

    The Party. Temat z filmu „Dracula”

    Rejestracja tematu „The Party” Wojciecha Kilara z filmu „Dracula” w reżyserii Francisa Forda Coppoli. Interpretacji dokonuje pianista jazzowy Kuba Stankiewicz.

    Ninateka
    03'32", utwór muzyczny, 2013
  • Love remains. Temat z filmu „Portret damy” Ninateka
    02'52", utwór muzyczny, 2013

    Love remains. Temat z filmu „Portret damy”

    Rejestracja tematu „Love remains” Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Portret damy” w reżyserii Jane Campion. Interpretacji dokonuje pianista jazzowy Kuba Stankiewicz. Nagranie pochodzi z płyty „Kuba Stankiewicz. Kilar” wydanej w 2013 roku przez V-Records.

    Love remains. Temat z filmu „Portret damy”

    Rejestracja tematu „Love remains” Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Portret damy” w reżyserii Jane Campion. Interpretacji dokonuje pianista jazzowy Kuba Stankiewicz. Nagranie pochodzi z płyty „Kuba Stankiewicz. Kilar” wydanej w 2013 roku przez V-Records.

    Ninateka
    02'52", utwór muzyczny, 2013
  • Catamount Concerto. Temat z filmu „Morderstwo w Catamount” 21'51", utwór muzyczny, 1988

    Catamount Concerto. Temat z filmu „Morderstwo w Catamount”

    Rejestracja tematu „Catamount Concerto” Wojciecha Kilara z filmu „Morderstwo w Catamount” w reżyserii Krzysztofa Zanussiego. Interpretacji dokonuje The Studio Orchestra pod dyrekcją Jiriego Hudeca. Nagranie pochodzi z płyty „Sound Tracks – Kilar, Malecki, Ingman” wydanej w 1994 roku przez Campion Records.

    Catamount Concerto. Temat z filmu „Morderstwo w Catamount”

    Rejestracja tematu „Catamount Concerto” Wojciecha Kilara z filmu „Morderstwo w Catamount” w reżyserii Krzysztofa Zanussiego. Interpretacji dokonuje The Studio Orchestra pod dyrekcją Jiriego Hudeca. Nagranie pochodzi z płyty „Sound Tracks – Kilar, Malecki, Ingman” wydanej w 1994 roku przez Campion Records.

    21'51", utwór muzyczny, 1988
  • Jak doskonałym tworem jest człowiek. Wersja na chór a cappella Ninateka
    04'16", utwór chóralny, 2011

    Jak doskonałym tworem jest człowiek. Wersja na chór a cappella

    Nagranie pieśni „Jak doskonałym tworem jest człowiek” w wersji na chór a cappella Wojciecha Kilara pochodzące z płyty „Camerata Silesia Sings Kilar” wydanej w 2011 roku przez firmę Dux. Interpretacji dokonuje Zespół Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” pod dyrekcją Anny Szostak.

    Jak doskonałym tworem jest człowiek. Wersja na chór a cappella

    Nagranie pieśni „Jak doskonałym tworem jest człowiek” w wersji na chór a cappella Wojciecha Kilara pochodzące z płyty „Camerata Silesia Sings Kilar” wydanej w 2011 roku przez firmę Dux. Interpretacji dokonuje Zespół Śpiewaków Miasta Katowice „Camerata Silesia” pod dyrekcją Anny Szostak.

    Ninateka
    04'16", utwór chóralny, 2011
  • Temat z filmu „Paciorki jednego różańca” Ninateka
    04'06", utwór muzyczny, 2005

    Temat z filmu „Paciorki jednego różańca”

    Rejestracja tematu Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Paciorki jednego różańca” w reżyserii Kazimierza Kutza. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia dyryguje Antoni Wit. Nagranie pochodzi z płyty „Bram Stoker’s Dracula and Other Film Music by Wojciech Kilar” wydanej w 2005 roku przez Naxos.

    Temat z filmu „Paciorki jednego różańca”

    Rejestracja tematu Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Paciorki jednego różańca” w reżyserii Kazimierza Kutza. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia dyryguje Antoni Wit. Nagranie pochodzi z płyty „Bram Stoker’s Dracula and Other Film Music by Wojciech Kilar” wydanej w 2005 roku przez Naxos.

    Ninateka
    04'06", utwór muzyczny, 2005
  • Cue number 28. Temat z filmu „Perła w koronie” Ninateka
    02'13", utwór muzyczny, 2005

    Cue number 28. Temat z filmu „Perła w koronie”

    Rejestracja tematu „Cue number 28” Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Perła w koronie” w reżyserii Kazimierza Kutza zrealizowana w 2005 roku. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia dyryguje Antoni Wit.

    Cue number 28. Temat z filmu „Perła w koronie”

    Rejestracja tematu „Cue number 28” Wojciecha Kilara z muzyki do filmu „Perła w koronie” w reżyserii Kazimierza Kutza zrealizowana w 2005 roku. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia dyryguje Antoni Wit.

    Ninateka
    02'13", utwór muzyczny, 2005
  • The Brides. Temat z filmu „Dracula” Ninateka
    04'25", utwór muzyczny, 2005

    The Brides. Temat z filmu „Dracula”

    Rejestracja tematu „The Brides” z muzyki Wojciecha Kilara do filmu „Dracula” w reżyserii Francisa Forda Coppoli. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia dyryguje Jacek Mentel. Nagranie pochodzi z płyty „Bram Stoker’s Dracula and Other Film Music by Wojciech Kilar” wydanej w 2005 roku przez Naxos.

    The Brides. Temat z filmu „Dracula”

    Rejestracja tematu „The Brides” z muzyki Wojciecha Kilara do filmu „Dracula” w reżyserii Francisa Forda Coppoli. Narodową Orkiestrą Symfoniczną Polskiego Radia dyryguje Jacek Mentel. Nagranie pochodzi z płyty „Bram Stoker’s Dracula and Other Film Music by Wojciech Kilar” wydanej w 2005 roku przez Naxos.

    Ninateka
    04'25", utwór muzyczny, 2005