Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Lata 70. - czas stabilizacji (5) 2009-12-07 30'49", audycja, 2009

    Lata 70. - czas stabilizacji (5) 2009-12-07

    Cykliczna audycja o charakterze publicystycznym zrealizowana z okazji 60. rocznicy utworzenia Teatru Współczesnego w Warszawie. W piątym odcinku Barbara Osterloff omawia wydarzenia, które miały miejsce w Teatrze Współczesnym w latach 70, które były czasem stabilizacji dla tej instytucji.

    Lata 70. - czas stabilizacji (5) 2009-12-07

    Cykliczna audycja o charakterze publicystycznym zrealizowana z okazji 60. rocznicy utworzenia Teatru Współczesnego w Warszawie. W piątym odcinku Barbara Osterloff omawia wydarzenia, które miały miejsce w Teatrze Współczesnym w latach 70, które były czasem stabilizacji dla tej instytucji.

    30'49", audycja, 2009
  • Lata 90. część druga - wierność w zmienności (9) 2010-04-24 30'17", audycja, 2010

    Lata 90. część druga - wierność w zmienności (9) 2010-04-24

    Cykliczna audycja o charakterze publicystycznym zrealizowana z okazji 60. rocznicy utworzenia Teatru Współczesnego w Warszawie. W dziewiątym odcinku Barbara Osterloff omawia wydarzenia, które miały miejsce na deskach Teatru Współczesnego w drugiej połowie lat 90 oraz o powstaniu nowej Sceny w Baraku i jej repertuarze.

    Lata 90. część druga - wierność w zmienności (9) 2010-04-24

    Cykliczna audycja o charakterze publicystycznym zrealizowana z okazji 60. rocznicy utworzenia Teatru Współczesnego w Warszawie. W dziewiątym odcinku Barbara Osterloff omawia wydarzenia, które miały miejsce na deskach Teatru Współczesnego w drugiej połowie lat 90 oraz o powstaniu nowej Sceny w Baraku i jej repertuarze.

    30'17", audycja, 2010
  • Lata 80. - nowa dyrekcja i zmiany (6) 2009-12-14 27'59", audycja, 2009

    Lata 80. - nowa dyrekcja i zmiany (6) 2009-12-14

    Cykliczna audycja o charakterze publicystycznym zrealizowana z okazji 60. rocznicy utworzenia Teatru Współczesnego w Warszawie. W szóstym odcinku Barbara Osterloff omawia wydarzenia, które miały miejsce w Teatrze Współczesnym w latach 80, szczególnie przybliżając kulisy odejścia Erwina Axera ze stanowiska dyrektora Teatru i mianowania na swoje miejsce Macieja Englerta.

    Lata 80. - nowa dyrekcja i zmiany (6) 2009-12-14

    Cykliczna audycja o charakterze publicystycznym zrealizowana z okazji 60. rocznicy utworzenia Teatru Współczesnego w Warszawie. W szóstym odcinku Barbara Osterloff omawia wydarzenia, które miały miejsce w Teatrze Współczesnym w latach 80, szczególnie przybliżając kulisy odejścia Erwina Axera ze stanowiska dyrektora Teatru i mianowania na swoje miejsce Macieja Englerta.

    27'59", audycja, 2009
  • Recycling 27'11", słuchowisko, 2006

    Recycling

    Słuchowisko według poematu Tadeusza Różewicza zostało przygotowane z okazji 85. rocznicy urodzin poety, przypadającej w dniu emisji słuchowiska. Składa się z trzech części: Moda, Złoto, Mięso.

    Recycling

    Słuchowisko według poematu Tadeusza Różewicza zostało przygotowane z okazji 85. rocznicy urodzin poety, przypadającej w dniu emisji słuchowiska. Składa się z trzech części: Moda, Złoto, Mięso.

    27'11", słuchowisko, 2006
  • Śmieszny strauszek 2015-04-26 42'05", słuchowisko, 2015

    Śmieszny strauszek 2015-04-26

    Słuchowisko według dramatu. Staruszek przed sądem opowiada o swoim życiu. Jest na emeryturze, pracuje jako przewodnik w Zarządzie Zabytków, mieszka sam. Jego życie jest puste. Jego problemem jest fałszywe oskarżenie o nieobyczajne zachowanie i nielojalność polityczną.

    Śmieszny strauszek 2015-04-26

    Słuchowisko według dramatu. Staruszek przed sądem opowiada o swoim życiu. Jest na emeryturze, pracuje jako przewodnik w Zarządzie Zabytków, mieszka sam. Jego życie jest puste. Jego problemem jest fałszywe oskarżenie o nieobyczajne zachowanie i nielojalność polityczną.

    42'05", słuchowisko, 2015
  • Kartoteka rozrzucona 01:00'06", słuchowisko, 1996

    Kartoteka rozrzucona

    Słuchowisko według dramatu. To próba przeniesienia "Kartoteki" z 1959 roku i jej Bohatera w rok 1992, z całym bagażem zmian, które dokonały się w tym czasie. Bohaterem sztuki jest człowiek bez określonego dokładniej wieku, zajęcia i wyglądu. Autor wraca raz jeszcze do problematyki niepokojów i goryczy pokolenia, które dojrzewało i walczyło w tragicznym okresie okupacji hitlerowskiej; pokolenia, które nie umie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na podstawowe pytania światopoglądowe.

    Kartoteka rozrzucona

    Słuchowisko według dramatu. To próba przeniesienia "Kartoteki" z 1959 roku i jej Bohatera w rok 1992, z całym bagażem zmian, które dokonały się w tym czasie. Bohaterem sztuki jest człowiek bez określonego dokładniej wieku, zajęcia i wyglądu. Autor wraca raz jeszcze do problematyki niepokojów i goryczy pokolenia, które dojrzewało i walczyło w tragicznym okresie okupacji hitlerowskiej; pokolenia, które nie umie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na podstawowe pytania światopoglądowe.

    01:00'06", słuchowisko, 1996
  • Kartoteka 01:26'43", słuchowisko, 1969

    Kartoteka

    Słuchowisko na podstawie dramatu. Główną osobą dramatu jest Bohater - były partyzant. Na utwór składają się wyrywkowe, nie powiązane ze sobą sceny z jego życia o charakterze realistycznym i surrealistycznym. Bohater ukazany jest w rzeczywistości powojennej, gdy ma 7, 38 i 40 lat, nosi kilka imion, jest urzędnikiem. Nie posiada spójnej osobowości. Wartości, w które wierzył straciły swój autentyczny sens – funkcjonują jedynie w wyświechtanych frazesach. Pojęcie człowieczeństwa zostało zniszczone przez wojnę. Uwidacznia się jego bezsilność, niewiara, autoironia, trudności z porozumieniem.

    Kartoteka

    Słuchowisko na podstawie dramatu. Główną osobą dramatu jest Bohater - były partyzant. Na utwór składają się wyrywkowe, nie powiązane ze sobą sceny z jego życia o charakterze realistycznym i surrealistycznym. Bohater ukazany jest w rzeczywistości powojennej, gdy ma 7, 38 i 40 lat, nosi kilka imion, jest urzędnikiem. Nie posiada spójnej osobowości. Wartości, w które wierzył straciły swój autentyczny sens – funkcjonują jedynie w wyświechtanych frazesach. Pojęcie człowieczeństwa zostało zniszczone przez wojnę. Uwidacznia się jego bezsilność, niewiara, autoironia, trudności z porozumieniem.

    01:26'43", słuchowisko, 1969
  • Świadectwo urodzenia 01:44'51", film fabularny, 1961

    Świadectwo urodzenia

    Pełnometrażowy film fabularny podzielony na trzy niezależne nowele ukazujące codzienność okupacyjną z perspektywy dzieci.

    Świadectwo urodzenia

    Pełnometrażowy film fabularny podzielony na trzy niezależne nowele ukazujące codzienność okupacyjną z perspektywy dzieci.

    01:44'51", film fabularny, 1961
  • Kartoteka rozrzucona. Próby 01:16'00", reportaż, 1992

    Kartoteka rozrzucona. Próby

    Rejestracja telewizyjna zapisu spotkań Tadeusza Różewicza z aktorami Teatru Polskiego we Wrocławiu, które odbyły się między 17 listopada a 2 grudnia 1992 roku. Były to próby do spektaklu na podstawie dramatu "Kartoteka".

    Kartoteka rozrzucona. Próby

    Rejestracja telewizyjna zapisu spotkań Tadeusza Różewicza z aktorami Teatru Polskiego we Wrocławiu, które odbyły się między 17 listopada a 2 grudnia 1992 roku. Były to próby do spektaklu na podstawie dramatu "Kartoteka".

    01:16'00", reportaż, 1992
  • Witold Zalewski (3) 2009-03-11 Ninateka
    15'23", wypowiedź, 2009

    Witold Zalewski (3) 2009-03-11

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach pisarz, publicysta, scenarzysta i reportażysta Witold Zalewski opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W trzecim odcinku Witold Zalewski opowiada o czasach powojennych, stalinizmie i Jarosławie Iwaszkiewiczu.

    Witold Zalewski (3) 2009-03-11

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach pisarz, publicysta, scenarzysta i reportażysta Witold Zalewski opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W trzecim odcinku Witold Zalewski opowiada o czasach powojennych, stalinizmie i Jarosławie Iwaszkiewiczu.

    Ninateka
    15'23", wypowiedź, 2009
  • Śmierć w starych dekoracjach 02'11", utwór słowno-muzyczny, 2009

    Śmierć w starych dekoracjach

    Rejestracja fragmentu muzyki Stanisława Radwana do spektaklu „Śmierć w starych dekoracjach” w reżyserii Jerzego Grzegorzewskiego. Interpretacji dokonuje zespół muzyczny Teatru Narodowego w Warszawie pod kierownictwem Mirosława Jastrzębskiego.

    Śmierć w starych dekoracjach

    Rejestracja fragmentu muzyki Stanisława Radwana do spektaklu „Śmierć w starych dekoracjach” w reżyserii Jerzego Grzegorzewskiego. Interpretacji dokonuje zespół muzyczny Teatru Narodowego w Warszawie pod kierownictwem Mirosława Jastrzębskiego.

    02'11", utwór słowno-muzyczny, 2009
  • Duszyczka 01'34", utwór słowno-muzyczny, 2009

    Duszyczka

    Rejestracja fragmentu muzyki Stanisława Radwana do spektaklu „Duszyczka” w reżyserii Jerzego Grzegorzewskiego. Interpretacji dokonuje zespół muzyczny Teatru Narodowego w Warszawie pod kierownictwem Mirosława Jastrzębskiego.

    Duszyczka

    Rejestracja fragmentu muzyki Stanisława Radwana do spektaklu „Duszyczka” w reżyserii Jerzego Grzegorzewskiego. Interpretacji dokonuje zespół muzyczny Teatru Narodowego w Warszawie pod kierownictwem Mirosława Jastrzębskiego.

    01'34", utwór słowno-muzyczny, 2009
  • Łódeczka Charona. Noc (4) 06'45", utwór słowno-muzyczny, 2014

    Łódeczka Charona. Noc (4)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Noc” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    Łódeczka Charona. Noc (4)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Noc” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    06'45", utwór słowno-muzyczny, 2014
  • Łódeczka Charona. Czas na mnie (5) 05'32", utwór słowno-muzyczny, 2014

    Łódeczka Charona. Czas na mnie (5)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Czas na mnie” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    Łódeczka Charona. Czas na mnie (5)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Czas na mnie” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    05'32", utwór słowno-muzyczny, 2014
  • Łódeczka Charona. Klatka (3) 02'44", utwór słowno-muzyczny, 2014

    Łódeczka Charona. Klatka (3)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Klatka” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    Łódeczka Charona. Klatka (3)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Klatka” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    02'44", utwór słowno-muzyczny, 2014
  • Łódeczka Charona. Powrót (2) 03'51", utwór słowno-muzyczny, 2014

    Łódeczka Charona. Powrót (2)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Powrót” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    Łódeczka Charona. Powrót (2)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Powrót” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    03'51", utwór słowno-muzyczny, 2014
  • Łódeczka Charona. Obcy człowiek (1) Ninateka
    06'31", utwór słowno-muzyczny, 2014

    Łódeczka Charona. Obcy człowiek (1)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Obcy człowiek” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    Łódeczka Charona. Obcy człowiek (1)

    Rejestracja prawykonania pieśni „Obcy człowiek” do słów Tadeusza Różewicza ze zbioru „Łódeczka Charona” na baryton i orkiestrę kameralną Władysława Słowińskiego, które odbyło się 10 maja 2014 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w ramach festiwalu 28. Warszawskie Spotkania Muzyczne. Polską Orkiestrą Sinfonia Iuventus dyryguje Krzysztof Słowiński, partię barytonu wykonuje Jarosław Bręk.

    Ninateka
    06'31", utwór słowno-muzyczny, 2014
  • Witold Zalewski (5) 2009-03-13 12'46", wypowiedź, 2009

    Witold Zalewski (5) 2009-03-13

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach pisarz, publicysta, scenarzysta i reportażysta Witold Zalewski opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W piątym odcinku Witold Zalewski opowiada o swoim zamiłowaniu do podróży i malarstwa.

    Witold Zalewski (5) 2009-03-13

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach pisarz, publicysta, scenarzysta i reportażysta Witold Zalewski opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W piątym odcinku Witold Zalewski opowiada o swoim zamiłowaniu do podróży i malarstwa.

    12'46", wypowiedź, 2009
  • Witold Zalewski (4) 2009-03-12 12'31", wypowiedź, 2009

    Witold Zalewski (4) 2009-03-12

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach pisarz, publicysta, scenarzysta i reportażysta Witold Zalewski opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W czwartym odcinku Witold Zalewski opowiada o swoich autorytetach oraz o działalności opozycyjnej i wprowadzeniu stanu wojennego.

    Witold Zalewski (4) 2009-03-12

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach pisarz, publicysta, scenarzysta i reportażysta Witold Zalewski opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W czwartym odcinku Witold Zalewski opowiada o swoich autorytetach oraz o działalności opozycyjnej i wprowadzeniu stanu wojennego.

    12'31", wypowiedź, 2009
  • Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (4) Ninateka
    10'11", audycja, 1998

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (4)

    Czwarty odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (4)

    Czwarty odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Ninateka
    10'11", audycja, 1998
  • Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (1) Ninateka
    10'24", audycja, 1998

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (1)

    Pierwszy odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (1)

    Pierwszy odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Ninateka
    10'24", audycja, 1998
  • Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (2) Ninateka
    10'10", audycja, 1998

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (2)

    Drugi odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (2)

    Drugi odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Ninateka
    10'10", audycja, 1998
  • Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (5) Ninateka
    10'02", audycja, 1998

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (5)

    Piąty odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (5)

    Piąty odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Ninateka
    10'02", audycja, 1998
  • Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (3) Ninateka
    10'04", audycja, 1998

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (3)

    Trzeci odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Kartoteka rozrzucona Tadeusza Różewicza (3)

    Trzeci odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej twórczości pisarskiej Tadeusza Różewicza.

    Ninateka
    10'04", audycja, 1998
  • Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 3 10'24", wykład, 2006

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 3

    Trzecia część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 3

    Trzecia część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    10'24", wykład, 2006
  • Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 4 06'57", wykład, 2006

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 4

    Czwarta część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 4

    Czwarta część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    06'57", wykład, 2006
  • Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 6 03'25", wykład, 2006

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 6

    Szósta część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 6

    Szósta część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    03'25", wykład, 2006
  • Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 1 09'42", wykład, 2006

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 1

    Pierwsza część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała i języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 1

    Pierwsza część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała i języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    09'42", wykład, 2006
  • Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 2 09'16", wykład, 2006

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 2

    Druga część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała i języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 2

    Druga część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała i języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    09'16", wykład, 2006
  • Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 5 07'41", wykład, 2006

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 5

    Piąta część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    Zobaczyć mowę i milczenie. Wokół dramatów Tadeusza Różewicza 5

    Piąta część wykładu, który odbył się 22 kwietnia 2006 roku w Teatrze Narodowym w Warszawie w ramach cyklu "Ciało widzialne". Teatrolog Grzegorz Niziołek wypowiada się na temat funkcjonowania ciała oraz języka w dramatach Tadeusza Różewicza.

    07'41", wykład, 2006