Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Na podobieństwo Jacka / napisy angielskie 54'05", film dokumentalny, 2000

    Na podobieństwo Jacka / napisy angielskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    Na podobieństwo Jacka / napisy angielskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    54'05", film dokumentalny, 2000
  • Na podobieństwo Jacka / napisy niemieckie 54'05", film dokumentalny, 2000

    Na podobieństwo Jacka / napisy niemieckie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    Na podobieństwo Jacka / napisy niemieckie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    54'05", film dokumentalny, 2000
  • Na podobieństwo Jacka / napisy polskie 54'05", film dokumentalny, 2000

    Na podobieństwo Jacka / napisy polskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    Na podobieństwo Jacka / napisy polskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    54'05", film dokumentalny, 2000
  • Na podobieństwo Jacka / napisy rosyjskie 54'05", film dokumentalny, 2000

    Na podobieństwo Jacka / napisy rosyjskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    Na podobieństwo Jacka / napisy rosyjskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    54'05", film dokumentalny, 2000
  • Na podobieństwo Jacka / napisy francuskie 54'05", film dokumentalny, 2000

    Na podobieństwo Jacka / napisy francuskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    Na podobieństwo Jacka / napisy francuskie

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    54'05", film dokumentalny, 2000
  • Na podobieństwo Jacka 54'05", film dokumentalny, 2000

    Na podobieństwo Jacka

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    Na podobieństwo Jacka

    Jacek Kuroń mówi w filmie o swoim ojcu socjaliście, który wpoił mu przykazanie: zawsze stawaj po stronie słabszego. Mówi o latach powojennych, o początkach swojego społecznictwa, o tym jak stawał się młodym aparatczykiem partyjnym, wreszcie opozycjonistą. O harcerstwie, jako próbie realizacji utopii, w której sprawiedliwość łączy się z wolnością. (opis z broszury Andrzej Titkow. Polska Szkoła Dokumentu)

    54'05", film dokumentalny, 2000
  • Wybitni artyści a ocena opinii publicznej 2013-09-29 Ninateka
    28'55", program publicystyczny, 2013

    Wybitni artyści a ocena opinii publicznej 2013-09-29

    Kolejny odcinek programu publicystycznego z cyklu „Kultura głupcze!” realizowanego w koprodukcji Narodowego Instytutu Audiowizualnego z Telewizją Polską. W programie prowadzonym przez Jacka Żakowskiego, zaproszeni goście- artyści, dziennikarze i publicyści -dyskutują na tematy związane z aktualnymi wydarzeniami kulturalno-społecznymi w Polsce. Punktem wyjścia dyskusji w studio jest premiera autobiografii Samanthy Geimer, która w dzieciństwie została wykorzystana seksualnie przez reżysera, Romana Polańskiego. Gośćmi Jacka Żakowskiego są: Izabella Cywińska, Ewa Wanat, Tomasz Jastrun, dr. Andrzej Depko, Piotr Pacewicz

    Wybitni artyści a ocena opinii publicznej 2013-09-29

    Kolejny odcinek programu publicystycznego z cyklu „Kultura głupcze!” realizowanego w koprodukcji Narodowego Instytutu Audiowizualnego z Telewizją Polską. W programie prowadzonym przez Jacka Żakowskiego, zaproszeni goście- artyści, dziennikarze i publicyści -dyskutują na tematy związane z aktualnymi wydarzeniami kulturalno-społecznymi w Polsce. Punktem wyjścia dyskusji w studio jest premiera autobiografii Samanthy Geimer, która w dzieciństwie została wykorzystana seksualnie przez reżysera, Romana Polańskiego. Gośćmi Jacka Żakowskiego są: Izabella Cywińska, Ewa Wanat, Tomasz Jastrun, dr. Andrzej Depko, Piotr Pacewicz

    Ninateka
    28'55", program publicystyczny, 2013
  • O stowarzyszeniu Solidarite France-Pologne 1987-01-22 08'36", wywiad, 1987

    O stowarzyszeniu Solidarite France-Pologne 1987-01-22

    Wywiad Marii Wiernikowskiej z polskim dziennikarzem i działaczem opozycyjnym, Sewerynem Blumsztajnem na temat działalności stowarzyszenia Solidarite France-Pologne i polskiej emigracji we Francji.

    O stowarzyszeniu Solidarite France-Pologne 1987-01-22

    Wywiad Marii Wiernikowskiej z polskim dziennikarzem i działaczem opozycyjnym, Sewerynem Blumsztajnem na temat działalności stowarzyszenia Solidarite France-Pologne i polskiej emigracji we Francji.

    08'36", wywiad, 1987
  • Polskie książki podziemne w Paryżu 1987-03-20 07'52", wywiad, 1987

    Polskie książki podziemne w Paryżu 1987-03-20

    Wywiad Marii Wiernikowskiej z polskimi dziennikarzami i opozycjonistami: Sewerynem Blumsztajnem i Janem Walcem na temat polskich wydawnictw podziemnych i ich ofercie na VII Salonie Książki w Paryżu w 1987 r.

    Polskie książki podziemne w Paryżu 1987-03-20

    Wywiad Marii Wiernikowskiej z polskimi dziennikarzami i opozycjonistami: Sewerynem Blumsztajnem i Janem Walcem na temat polskich wydawnictw podziemnych i ich ofercie na VII Salonie Książki w Paryżu w 1987 r.

    07'52", wywiad, 1987
  • O Komitecie Obrony Robotników i roli polskich intelektualistów po 1981 r. 0000-00-00 16'38", wywiad, 0

    O Komitecie Obrony Robotników i roli polskich intelektualistów po 1981 r. 0000-00-00

    Wywiad z polską poetką, prozaiczką, dziennikarką i działaczką opozycji Anką Kowalską na temat roli intelektualistów związanych z opozycją po 1981 r.

    O Komitecie Obrony Robotników i roli polskich intelektualistów po 1981 r. 0000-00-00

    Wywiad z polską poetką, prozaiczką, dziennikarką i działaczką opozycji Anką Kowalską na temat roli intelektualistów związanych z opozycją po 1981 r.

    16'38", wywiad, 0
  • Lekcja 3 46'37", film dokumentalny, 1996

    Lekcja 3

    Film dokumentalny o wpływie wydawanego w Paryżu miesięcznika „Kultura” na polską literaturę powojenną i kształtowanie się polskiej myśli politycznej po 1989 r.

    Lekcja 3

    Film dokumentalny o wpływie wydawanego w Paryżu miesięcznika „Kultura” na polską literaturę powojenną i kształtowanie się polskiej myśli politycznej po 1989 r.

    46'37", film dokumentalny, 1996
  • Emisariusze 1 49'16", film dokumentalny, 1996

    Emisariusze 1

    Film dokumentalny o wydawanym we Francji miesięczniku "Kultura" i jego czytelnictwie w Polsce.

    Emisariusze 1

    Film dokumentalny o wydawanym we Francji miesięczniku "Kultura" i jego czytelnictwie w Polsce.

    49'16", film dokumentalny, 1996