Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Agrippina 1 01:19'11", opera, 2014

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    01:19'11", opera, 2014
  • Agrippina 3 42'07", opera, 2014

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    42'07", opera, 2014
  • Agrippina 2 59'58", opera, 2014

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    59'58", opera, 2014
  • Agrippina (zwiastun) 02'13", zwiastun, 2014

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    02'13", zwiastun, 2014
  • Opera „Ezio” HWV 29: Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” (wersja fortepianowa) 02'10", utwór słowno-muzyczny, 1963

    Opera „Ezio” HWV 29: Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” (wersja fortepianowa)

    Wersja fortepianowa Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” z opery „Ezio” HWV 29

    Opera „Ezio” HWV 29: Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” (wersja fortepianowa)

    Wersja fortepianowa Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” z opery „Ezio” HWV 29

    02'10", utwór słowno-muzyczny, 1963
  • Kserkses HWV 40: Uwertura 06'44", utwór słowno-muzyczny, 1963

    Kserkses HWV 40: Uwertura

    Uwertura do opery „Kserkses” HWV 40 Georga Friedricha Händla

    Kserkses HWV 40: Uwertura

    Uwertura do opery „Kserkses” HWV 40 Georga Friedricha Händla

    06'44", utwór słowno-muzyczny, 1963
  • Juda Machabeusz HWV 63: Aria 02'54", utwór słowno-muzyczny, 1963

    Juda Machabeusz HWV 63: Aria

    Aria z oratorium Georga Friedricha Händla „Juda Machabeusz” HWV 63

    Juda Machabeusz HWV 63: Aria

    Aria z oratorium Georga Friedricha Händla „Juda Machabeusz” HWV 63

    02'54", utwór słowno-muzyczny, 1963
  • „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” 05'24", utwór słowno-muzyczny, 1963

    „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…”

    Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” z masque „Acis i Galatea” Georga Friedricha Haendla

    „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…”

    Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” z masque „Acis i Galatea” Georga Friedricha Haendla

    05'24", utwór słowno-muzyczny, 1963
  • Gigue 01'52", utwór muzyczny, 1963

    Gigue

    Gigue Georga Friedricha Händla

    Gigue

    Gigue Georga Friedricha Händla

    01'52", utwór muzyczny, 1963
  • Siciliana 01'06", utwór muzyczny, 1963

    Siciliana

    Siciliana Georga Friedricha Händla

    Siciliana

    Siciliana Georga Friedricha Händla

    01'06", utwór muzyczny, 1963
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (5) 02'15", utwór muzyczny, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (5)

    Rejestracja Allegro - V części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (5)

    Rejestracja Allegro - V części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    02'15", utwór muzyczny, 1952
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (2) 02'22", utwór muzyczny, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (2)

    Rejestracja Presto - II części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (2)

    Rejestracja Presto - II części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    02'22", utwór muzyczny, 1952
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (3) 02'46", utwór muzyczny, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (3)

    Rejestracja Largo - III części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (3)

    Rejestracja Largo - III części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    02'46", utwór muzyczny, 1952
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (1) 04'30", utwór muzyczny, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (1)

    Rejestracja Maestoso allegro - I części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (1)

    Rejestracja Maestoso allegro - I części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    04'30", utwór muzyczny, 1952