Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3) 16'52", wykład, 2012

    Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3)

    Rejestracja prezentacji „Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Alexandry Totter jest projektowanie partycypacyjne podręczników szkolnych.

    Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3)

    Rejestracja prezentacji „Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Alexandry Totter jest projektowanie partycypacyjne podręczników szkolnych.

    16'52", wykład, 2012