Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Agrippina Ninateka
    02:58'22", opera, 2014

    Agrippina

    Rejestracja opery w trzech aktach, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony cezara Claudia, która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Postanawia, iż na tronie zasiądzie jej syn Neron z poprzedniego związku. W dniu ceremonii koronacji Nerona okazuje się, że Claudio żyje, a na następcę tronu wyznaczył Ottona - swojego wybawcę. Agrippina nie chce do tego dopuścić, dodatkowo w ziszczeniu planu przeszkadza jej Poppea, którą Klaudiusz jest zauroczony. Opera ta odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, jednakże w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej.

    Agrippina

    Rejestracja opery w trzech aktach, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony cezara Claudia, która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Postanawia, iż na tronie zasiądzie jej syn Neron z poprzedniego związku. W dniu ceremonii koronacji Nerona okazuje się, że Claudio żyje, a na następcę tronu wyznaczył Ottona - swojego wybawcę. Agrippina nie chce do tego dopuścić, dodatkowo w ziszczeniu planu przeszkadza jej Poppea, którą Klaudiusz jest zauroczony. Opera ta odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, jednakże w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej.

    Ninateka
    02:58'22", opera, 2014
  • Agrippina (zwiastun) 02'13", zwiastun, 2014

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    02'13", zwiastun, 2014
  • Agrippina 1 01:19'11", opera, 2014

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    01:19'11", opera, 2014
  • Agrippina 2 59'58", opera, 2014

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    59'58", opera, 2014
  • Agrippina 3 42'07", opera, 2014

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    42'07", opera, 2014
  • Rinaldo HWV 7. Akt 1. Aria Rinalda "Cara sposa, amante cara, dove sei?" Ninateka
    07'45", utwór słowno-muzyczny, 2013

    Rinaldo HWV 7. Akt 1. Aria Rinalda "Cara sposa, amante cara, dove sei?"

    Rejestracja arii Rinalda "Cara sposa, amante cara, dove sei?" z opery "Rinaldo HWV 7" Georga Friedricha Handla, której wykonanie odbyło się 22 lutego 2013 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie w ramach koncertu "Mazovia Goes Baroque 2013. Projekt 1. Kosmpolityczne Niemcy". Orkiestrą Les Ambassadeurs dyryguje Alexis Kossenko, partię altu wykonuje Delphine Galou.

    Rinaldo HWV 7. Akt 1. Aria Rinalda "Cara sposa, amante cara, dove sei?"

    Rejestracja arii Rinalda "Cara sposa, amante cara, dove sei?" z opery "Rinaldo HWV 7" Georga Friedricha Handla, której wykonanie odbyło się 22 lutego 2013 roku Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie w ramach koncertu "Mazovia Goes Baroque 2013. Projekt 1. Kosmpolityczne Niemcy". Orkiestrą Les Ambassadeurs dyryguje Alexis Kossenko, partię altu wykonuje Delphine Galou.

    Ninateka
    07'45", utwór słowno-muzyczny, 2013
  • Concerto grosso B-dur op. 6 nr 7 HWV 325 Ninateka
    13'50", utwór muzyczny, 2011

    Concerto grosso B-dur op. 6 nr 7 HWV 325

    Rejestracja Concerto grosso B-dur op. 6 nr 7 HWV 325 Georga Friedricha Handla zrealizowana 19 lipca 2011 roku w Kościele Ewangelicko-Augsburskim pw. Zbawiciela w Sopocie w ramach 1. Festiwalu Muzycznego Sonosfera. Interpretacji dokonuje orkiestra barokowa Arte dei Suonatori.

    Concerto grosso B-dur op. 6 nr 7 HWV 325

    Rejestracja Concerto grosso B-dur op. 6 nr 7 HWV 325 Georga Friedricha Handla zrealizowana 19 lipca 2011 roku w Kościele Ewangelicko-Augsburskim pw. Zbawiciela w Sopocie w ramach 1. Festiwalu Muzycznego Sonosfera. Interpretacji dokonuje orkiestra barokowa Arte dei Suonatori.

    Ninateka
    13'50", utwór muzyczny, 2011
  • Koncert F-dur nr 13 HWV 295 "The cuckoo and the nightingale" Ninateka
    12'13", utwór muzyczny, 1999

    Koncert F-dur nr 13 HWV 295 "The cuckoo and the nightingale"

    Rejestracja Koncertu F-dur nr 13 HWV 295 "Kukułka i słowik" Georga Friedricha Handla zrealizowana 8 lutego 1999 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. Interpretacji dokonuje orkiestra Concerto Polacco, przy organach Marek Toporowski.

    Koncert F-dur nr 13 HWV 295 "The cuckoo and the nightingale"

    Rejestracja Koncertu F-dur nr 13 HWV 295 "Kukułka i słowik" Georga Friedricha Handla zrealizowana 8 lutego 1999 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. Interpretacji dokonuje orkiestra Concerto Polacco, przy organach Marek Toporowski.

    Ninateka
    12'13", utwór muzyczny, 1999
  • Sicilienne 01'08", utwór muzyczny, 1989

    Sicilienne

    Rejestracja utworu „Sicilienne” George'a Friedricha Handla zrealizowana w 1989 roku w studiu muzycznym Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi.

    Sicilienne

    Rejestracja utworu „Sicilienne” George'a Friedricha Handla zrealizowana w 1989 roku w studiu muzycznym Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi.

    01'08", utwór muzyczny, 1989
  • Aria Ombra mai fu z opery Xerxes 03'35", utwór słowno-muzyczny, 1974

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes w wersji na głos i fortepian

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes w wersji na głos i fortepian

    03'35", utwór słowno-muzyczny, 1974
  • Concerto grosso D-dur op. 3 nr 6 07'14", utwór muzyczny, 1974

    Concerto grosso D-dur op. 3 nr 6

    Rejestracja „Concerto grosso D-dur op. 3 nr 6” Georga Friedricha Handla zrealizowana w 1974 roku w studiu muzycznym Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi.

    Concerto grosso D-dur op. 3 nr 6

    Rejestracja „Concerto grosso D-dur op. 3 nr 6” Georga Friedricha Handla zrealizowana w 1974 roku w studiu muzycznym Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi.

    07'14", utwór muzyczny, 1974
  • Messiah HWV 56. Alleluja Ninateka
    03'45", utwór słowno-muzyczny, 1971

    Messiah HWV 56. Alleluja

    Rejestracja chóru "Alleluja" z oratorium "Mesjasz" HWV 56 Georga Friedricha Handla, którego wykonanie odbyło się 15 października 1971 roku w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Chórem Chłopięcym i Męskim "Poznańskie Słowiki" oraz Orkiestrą Filharmonii Poznańskiej dyryguje Stefan Stuligrosz.

    Messiah HWV 56. Alleluja

    Rejestracja chóru "Alleluja" z oratorium "Mesjasz" HWV 56 Georga Friedricha Handla, którego wykonanie odbyło się 15 października 1971 roku w Filharmonii Narodowej w Warszawie. Chórem Chłopięcym i Męskim "Poznańskie Słowiki" oraz Orkiestrą Filharmonii Poznańskiej dyryguje Stefan Stuligrosz.

    Ninateka
    03'45", utwór słowno-muzyczny, 1971
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5. Menuet 03'31", utwór muzyczny, 1970

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5. Menuet

    Rejestracja menueta z „Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5” Georga Friedricha Handla zrealizowana w 1970 roku w studiu muzycznym Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi.

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5. Menuet

    Rejestracja menueta z „Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5” Georga Friedricha Handla zrealizowana w 1970 roku w studiu muzycznym Rozgłośni Polskiego Radia w Łodzi.

    03'31", utwór muzyczny, 1970