Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3) 16'52", wykład, 2012

    Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3)

    Rejestracja prezentacji „Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Alexandry Totter jest projektowanie partycypacyjne podręczników szkolnych.

    Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3)

    Rejestracja prezentacji „Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Alexandry Totter jest projektowanie partycypacyjne podręczników szkolnych.

    16'52", wykład, 2012
  • Will coursebooks be obsolete in 5 years (6) 15'50", wykład, 2012

    Will coursebooks be obsolete in 5 years (6)

    Rejestracja prezentacji „Will coursebooks be obsolete in 5 years”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Bulenta Akmana jest przyszłość podręczników szkolnych.

    Will coursebooks be obsolete in 5 years (6)

    Rejestracja prezentacji „Will coursebooks be obsolete in 5 years”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Bulenta Akmana jest przyszłość podręczników szkolnych.

    15'50", wykład, 2012
  • Adaptive Recommended Learning: a new design for education! (7) 17'46", wykład, 2012

    Adaptive Recommended Learning: a new design for education! (7)

    Rejestracja prezentacji „Adaptive Recommended Learning: a new design for education!”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Keesa Versteega jest nowa jakość w nauczaniu szkolnym, stanowiąca połączenie samodzielnego i spersonifikowanego procesu uczenia się.

    Adaptive Recommended Learning: a new design for education! (7)

    Rejestracja prezentacji „Adaptive Recommended Learning: a new design for education!”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Keesa Versteega jest nowa jakość w nauczaniu szkolnym, stanowiąca połączenie samodzielnego i spersonifikowanego procesu uczenia się.

    17'46", wykład, 2012
  • National textbooks in a globalised world (2) 15'44", wykład, 2012

    National textbooks in a globalised world (2)

    Rejestracja prezentacji „National textbooks in a globalised world”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Wystąpienie Elisabeth Partmann poświęcone jest narodowym i międzynarodowym projektom wydawniczym.

    National textbooks in a globalised world (2)

    Rejestracja prezentacji „National textbooks in a globalised world”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Wystąpienie Elisabeth Partmann poświęcone jest narodowym i międzynarodowym projektom wydawniczym.

    15'44", wykład, 2012
  • How will textbooks in schools look like in five years (14) 15'20", wykład, 2012

    How will textbooks in schools look like in five years (14)

    Rejestracja prezentacji „How will textbooks in schools look like in five years”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Romana Deekena jest wpływ podręcznika na kulturę uczenia się.

    How will textbooks in schools look like in five years (14)

    Rejestracja prezentacji „How will textbooks in schools look like in five years”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Romana Deekena jest wpływ podręcznika na kulturę uczenia się.

    15'20", wykład, 2012
  • Brzydkie, bo polskie (5) 16'21", wykład, 2012

    Brzydkie, bo polskie (5)

    Rejestracja prezentacji „Brzydkie, bo polskie”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Janusza Górskiego jest ilustrowanie podręczników dla uczniów szkół podstawowych.

    Brzydkie, bo polskie (5)

    Rejestracja prezentacji „Brzydkie, bo polskie”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Janusza Górskiego jest ilustrowanie podręczników dla uczniów szkół podstawowych.

    16'21", wykład, 2012
  • Passion for doodle or some more exact science (13) 16'01", wykład, 2012

    Passion for doodle or some more exact science (13)

    Rejestracja prezentacji „Passion for doodle or some more exact science”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Patricii Suliman jest projektowanie podręczników dla dzieci.

    Passion for doodle or some more exact science (13)

    Rejestracja prezentacji „Passion for doodle or some more exact science”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Patricii Suliman jest projektowanie podręczników dla dzieci.

    16'01", wykład, 2012
  • Designing the non-book textbook (11) 14'12", wykład, 2012

    Designing the non-book textbook (11)

    Rejestracja prezentacji „Designing the non book-textbook”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Johannesa Henselera jest projektowanie non-booków, czyli książek dostępnych w formie cyfrowej, do odczytu na tablecie (w odróżnieniu od książek dostępnych na stronach internetowych lub wydanych na płycie CD).

    Designing the non-book textbook (11)

    Rejestracja prezentacji „Designing the non book-textbook”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Johannesa Henselera jest projektowanie non-booków, czyli książek dostępnych w formie cyfrowej, do odczytu na tablecie (w odróżnieniu od książek dostępnych na stronach internetowych lub wydanych na płycie CD).

    14'12", wykład, 2012
  • The designer of educational books as a „good cop” (4) 09'53", wykład, 2012

    The designer of educational books as a „good cop” (4)

    Rejestracja prezentacji „The designer of educational books as a good cop”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Veselina Pramatarova jest projektowanie podręcznika zgodnie z ustawą o edukacji narodowej według określonego „standardu państwowego”.

    The designer of educational books as a „good cop” (4)

    Rejestracja prezentacji „The designer of educational books as a good cop”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Veselina Pramatarova jest projektowanie podręcznika zgodnie z ustawą o edukacji narodowej według określonego „standardu państwowego”.

    09'53", wykład, 2012