Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (1) 06'22", koncert, 2016

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (1)

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną w wykonaniu Lilianny Stawarz (klawesyn) z towarzyszeniem POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. I Moderato

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (1)

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną w wykonaniu Lilianny Stawarz (klawesyn) z towarzyszeniem POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. I Moderato

    06'22", koncert, 2016
  • Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (3) 05'05", koncert, 2016

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (3)

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną w wykonaniu Lilianny Stawarz (klawesyn) z towarzyszeniem POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. III Con moto

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (3)

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną w wykonaniu Lilianny Stawarz (klawesyn) z towarzyszeniem POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. III Con moto

    05'05", koncert, 2016
  • Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (2) 04'42", koncert, 2016

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (2)

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną w wykonaniu Lilianny Stawarz (klawesyn) z towarzyszeniem POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. II Andante cantabile

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną (2)

    Concerto alla barocco na klawesyn i orkiestrę kameralną w wykonaniu Lilianny Stawarz (klawesyn) z towarzyszeniem POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. II Andante cantabile

    04'42", koncert, 2016
  • III symfonia (1) 06'53", koncert, 2016

    III symfonia (1)

    III Symfonia Tadeusza Paciorkiewicza w wykonaniu POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. I Moderato

    III symfonia (1)

    III Symfonia Tadeusza Paciorkiewicza w wykonaniu POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. I Moderato

    06'53", koncert, 2016
  • III symfonia (3) 06'31", koncert, 2016

    III symfonia (3)

    III Symfonia Tadeusza Paciorkiewicza w wykonaniu POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. III Moderato

    III symfonia (3)

    III Symfonia Tadeusza Paciorkiewicza w wykonaniu POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. III Moderato

    06'31", koncert, 2016
  • III symfonia (2) 05'20", koncert, 2016

    III symfonia (2)

    III Symfonia Tadeusza Paciorkiewicza w wykonaniu POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. II Sostenuto

    III symfonia (2)

    III Symfonia Tadeusza Paciorkiewicza w wykonaniu POR pod dyrekcją Michała Klauzy. Cz. II Sostenuto

    05'20", koncert, 2016
  • Sonata na klarnet i orkiestrę op. 94 (opr. Kennan) i na bis „Arabesque” G. Tailleferre 30'05", koncert, 2016

    Sonata na klarnet i orkiestrę op. 94 (opr. Kennan) i na bis „Arabesque” G. Tailleferre

    Rejestracja Sonaty op. 94 Siergieja Prokofiewa w opracowaniu Kenta Kennana na klarnet i orkiestrę i Arabeski na klarnet i fortepian Germaine Tailleferre

    Sonata na klarnet i orkiestrę op. 94 (opr. Kennan) i na bis „Arabesque” G. Tailleferre

    Rejestracja Sonaty op. 94 Siergieja Prokofiewa w opracowaniu Kenta Kennana na klarnet i orkiestrę i Arabeski na klarnet i fortepian Germaine Tailleferre

    30'05", koncert, 2016
  • Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Allegro molto 4 09'26", koncert, 2011

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Allegro molto 4

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano IV część muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Allegro molto. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Allegro molto 4

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano IV część muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Allegro molto. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    09'26", koncert, 2011
  • Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Allegro 2 09'45", koncert, 2011

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Allegro 2

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano II część muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Allegro. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Allegro 2

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano II część muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Allegro. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    09'45", koncert, 2011
  • Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Adagio 3 09'11", koncert, 2011

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Adagio 3

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano III część muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Adagio. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Adagio 3

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano III część muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Adagio. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    09'11", koncert, 2011
  • Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Andante tranquillo 1 11'22", koncert, 2011

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Andante tranquillo 1

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano część I muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Andante tranquillo. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    Bela Bartók - Muzyka na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę. Andante tranquillo 1

    Koncert pt. "Polska Orkiestra Radiowa gra Bartóka" podczas którego wykonano część I muzyki na instrumenty strunowe, perkusję i czelestę, Andante tranquillo. Nagranie zrealizowano podczas koncertu w dniu 26 maja 2011 roku w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego, w ramach projektu Muzykoteka Szkolna.

    11'22", koncert, 2011
  • Lutosławski Piano Duo 2 2012-02-25 01:57'55", program edukacyjny, 2012

    Lutosławski Piano Duo 2 2012-02-25

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gościem specjalnym programu jest duet Lutosławski Piano.

    Lutosławski Piano Duo 2 2012-02-25

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gościem specjalnym programu jest duet Lutosławski Piano.

    01:57'55", program edukacyjny, 2012
  • Olga Pasiecznik i Natalia Pasiecznik 2 2013-03-09 01:08'49", program edukacyjny, 2013

    Olga Pasiecznik i Natalia Pasiecznik 2 2013-03-09

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gośćmi A. Kwiecińskiej są wokalistka Olga Pasiecznik wraz z siostrą Natalią Pasiecznik.

    Olga Pasiecznik i Natalia Pasiecznik 2 2013-03-09

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gośćmi A. Kwiecińskiej są wokalistka Olga Pasiecznik wraz z siostrą Natalią Pasiecznik.

    01:08'49", program edukacyjny, 2013
  • Zbigniew Pilch i Jarosław Thiel 2 2013-04-20 37'57", program edukacyjny, 2013

    Zbigniew Pilch i Jarosław Thiel 2 2013-04-20

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gośćmi A. Kwiecińskiej są wykonawcy muzyki dawnej: skrzypek Zbigniew Pilch i wiolonczelista Jarosław Thiel, którzy opowiadają o grze na instrumentach barokowych.

    Zbigniew Pilch i Jarosław Thiel 2 2013-04-20

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gośćmi A. Kwiecińskiej są wykonawcy muzyki dawnej: skrzypek Zbigniew Pilch i wiolonczelista Jarosław Thiel, którzy opowiadają o grze na instrumentach barokowych.

    37'57", program edukacyjny, 2013
  • Zbigniew Pilch i Jarosław Thiel 1 2013-04-20 38'55", program edukacyjny, 2013

    Zbigniew Pilch i Jarosław Thiel 1 2013-04-20

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gośćmi A. Kwiecińskiej są wykonawcy muzyki dawnej: skrzypek Zbigniew Pilch i wiolonczelista Jarosław Thiel, którzy opowiadają o grze na instrumentach barokowych.

    Zbigniew Pilch i Jarosław Thiel 1 2013-04-20

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Gośćmi A. Kwiecińskiej są wykonawcy muzyki dawnej: skrzypek Zbigniew Pilch i wiolonczelista Jarosław Thiel, którzy opowiadają o grze na instrumentach barokowych.

    38'55", program edukacyjny, 2013
  • In Monte Oliveti 03'11", utwór chóralny, 1964

    In Monte Oliveti

    „In Monte Oliveti” - utwór chóralny Giovanniego Battisty Martiniego

    In Monte Oliveti

    „In Monte Oliveti” - utwór chóralny Giovanniego Battisty Martiniego

    03'11", utwór chóralny, 1964
  • Menuet Es-dur 04'37", utwór muzyczny, 1962

    Menuet Es-dur

    Menuet Es-dur Wolfganga Amadeusa Mozarta

    Menuet Es-dur

    Menuet Es-dur Wolfganga Amadeusa Mozarta

    04'37", utwór muzyczny, 1962
  • O del mio dolce 05'22", utwór słowno-muzyczny, 1952

    O del mio dolce

    O del mio dolce, akt 1, opera Paride ed Elena Christopha W. Glucka

    O del mio dolce

    O del mio dolce, akt 1, opera Paride ed Elena Christopha W. Glucka

    05'22", utwór słowno-muzyczny, 1952
  • Pytania 01'07", utwór słowno-muzyczny, 1950

    Pytania

    „Pytania” - pieśń Johannesa Brahmsa

    Pytania

    „Pytania” - pieśń Johannesa Brahmsa

    01'07", utwór słowno-muzyczny, 1950
  • La farfaletta 02'47", utwór słowno-muzyczny, 1975

    La farfaletta

    Pieśń „La farfaletta” V. Belliniego

    La farfaletta

    Pieśń „La farfaletta” V. Belliniego

    02'47", utwór słowno-muzyczny, 1975
  • Pieśń miłosna 01'31", utwór słowno-muzyczny, 1950

    Pieśń miłosna

    „Pieśń miłosna” Johannesa Brahmsa

    Pieśń miłosna

    „Pieśń miłosna” Johannesa Brahmsa

    01'31", utwór słowno-muzyczny, 1950
  • Wróć do Sorrento 04'45", utwór słowno-muzyczny, 1950

    Wróć do Sorrento

    „Wróć do Sorento”, muz.: E. de Curtis

    Wróć do Sorrento

    „Wróć do Sorento”, muz.: E. de Curtis

    04'45", utwór słowno-muzyczny, 1950
  • My love is a fever, longing still (Sonety Szekspira - nr. 147) 05'11", utwór muzyczny, 2000

    My love is a fever, longing still (Sonety Szekspira - nr. 147)

    Piąty utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    My love is a fever, longing still (Sonety Szekspira - nr. 147)

    Piąty utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    05'11", utwór muzyczny, 2000
  • Why didst thou promise such a beateous day (Sonety Szekspira - nr. 34) 03'33", utwór muzyczny, 2000

    Why didst thou promise such a beateous day (Sonety Szekspira - nr. 34)

    Trzeci utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    Why didst thou promise such a beateous day (Sonety Szekspira - nr. 34)

    Trzeci utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    03'33", utwór muzyczny, 2000
  • Music to hear, why hear'st thou music sadly? (Sonety Szekspira - nr. 8) 04'29", utwór muzyczny, 2000

    Music to hear, why hear'st thou music sadly? (Sonety Szekspira - nr. 8)

    Czwarty utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    Music to hear, why hear'st thou music sadly? (Sonety Szekspira - nr. 8)

    Czwarty utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    04'29", utwór muzyczny, 2000
  • Let me not to the marriage of true minds (Sonety Szekspira - nr. 116) 01'38", utwór muzyczny, 2000

    Let me not to the marriage of true minds (Sonety Szekspira - nr. 116)

    Drugi utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    Let me not to the marriage of true minds (Sonety Szekspira - nr. 116)

    Drugi utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    01'38", utwór muzyczny, 2000
  • Whoever hath her wish, thou hast they will (Sonety Szekspira - nr. 135,136) 02'44", utwór muzyczny, 2000

    Whoever hath her wish, thou hast they will (Sonety Szekspira - nr. 135,136)

    Szósty utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    Whoever hath her wish, thou hast they will (Sonety Szekspira - nr. 135,136)

    Szósty utwór z płyty "Speechless song" Pawła Mykietyna. Sonety na sopran męski i fortepian powstały w kwietniu 2000 roku i zostały dedykowane żonie kompozytora, Katarzynie.

    02'44", utwór muzyczny, 2000