Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Agrippina 1 01:19'11", opera, 2014

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    01:19'11", opera, 2014
  • Agrippina 3 42'07", opera, 2014

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    42'07", opera, 2014
  • Agrippina 2 59'58", opera, 2014

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    59'58", opera, 2014
  • Agrippina (zwiastun) 02'13", zwiastun, 2014

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    02'13", zwiastun, 2014
  • Naturalni 22'46", film fabularny, 2014

    Naturalni

    Krótkometrażowy film fabularny, powstały w ramach programu „30 minut” Studia Munka.

    Naturalni

    Krótkometrażowy film fabularny, powstały w ramach programu „30 minut” Studia Munka.

    22'46", film fabularny, 2014
  • Nie zaczynaj 2012-11-25 28'39", słuchowisko, 2012

    Nie zaczynaj 2012-11-25

    Słuchowisko zrealizowane na podstawie opowiadania Roberta Mirzyńskiego, którego premierowa emisja odbyła się 25 listopada 2012 roku w ramach cyklu Teatr Polskiego Radia w Programie Pierwszym. Słuchowisko poświęcone jest relacjom małżeńskim.

    Nie zaczynaj 2012-11-25

    Słuchowisko zrealizowane na podstawie opowiadania Roberta Mirzyńskiego, którego premierowa emisja odbyła się 25 listopada 2012 roku w ramach cyklu Teatr Polskiego Radia w Programie Pierwszym. Słuchowisko poświęcone jest relacjom małżeńskim.

    28'39", słuchowisko, 2012
  • Nikt mnie nie zna Ninateka
    39'50", spektakl teatralny, 2013

    Nikt mnie nie zna

    Spektakl teatralny na podstawie sztuki Aleksandra Fredry, w którym zazdrosny i gderliwy mąż Marek Zięba pada ofiarą fortelu żony i szwagra, mający na celu oduczyć go podejrzliwości wobec żony.

    Nikt mnie nie zna

    Spektakl teatralny na podstawie sztuki Aleksandra Fredry, w którym zazdrosny i gderliwy mąż Marek Zięba pada ofiarą fortelu żony i szwagra, mający na celu oduczyć go podejrzliwości wobec żony.

    Ninateka
    39'50", spektakl teatralny, 2013
  • Udręka życia Ninateka
    01:25'07", spektakl teatralny, 2013

    Udręka życia

    Rejestracja spektaklu teatralnego na podstawie dramatu Hanocha Levina "Udręka życia".

    Udręka życia

    Rejestracja spektaklu teatralnego na podstawie dramatu Hanocha Levina "Udręka życia".

    Ninateka
    01:25'07", spektakl teatralny, 2013
  • Jak żyć 01:22'00", film dokumentalny, 1977

    Jak żyć

    Film pomyślany, jako pełnometrażowy dokument kinowy, został pokazany dopiero w 1981 roku. Jest skonstruowany jak fabularna, demaskatorska komedia. Rzecz dzieje się w zamkniętej przestrzeni letniego obozu dla młodych małżeństw, zorganizowanego przez organizację młodzieżową. Zgodnie z ideologią partyjną, ma to być odpoczynek czynny służący wychowaniu i integrowaniu ludzi. (opis z broszury Marcel Łoziński. Polska Szkoła Dokumentu)

    Jak żyć

    Film pomyślany, jako pełnometrażowy dokument kinowy, został pokazany dopiero w 1981 roku. Jest skonstruowany jak fabularna, demaskatorska komedia. Rzecz dzieje się w zamkniętej przestrzeni letniego obozu dla młodych małżeństw, zorganizowanego przez organizację młodzieżową. Zgodnie z ideologią partyjną, ma to być odpoczynek czynny służący wychowaniu i integrowaniu ludzi. (opis z broszury Marcel Łoziński. Polska Szkoła Dokumentu)

    01:22'00", film dokumentalny, 1977
  • Nasze wspólne życie 1981-05-28 13'28", audycja, 1981

    Nasze wspólne życie 1981-05-28

    Proza czytana przedstawia wspomnienia Haliny Rodzińskiej z domu Lilpop (1904-1993) „Nasze wspólne życie” poświęcone małżeństwu z dyrygentem Arturem Rodzińskim (1892-1958), szefem orkiestr symfonicznych w Los Angeles, Cleveland, Nowym Jorku i Chicago.

    Nasze wspólne życie 1981-05-28

    Proza czytana przedstawia wspomnienia Haliny Rodzińskiej z domu Lilpop (1904-1993) „Nasze wspólne życie” poświęcone małżeństwu z dyrygentem Arturem Rodzińskim (1892-1958), szefem orkiestr symfonicznych w Los Angeles, Cleveland, Nowym Jorku i Chicago.

    13'28", audycja, 1981
  • Libertango 2015-05-17 44'40", słuchowisko, 2015

    Libertango 2015-05-17

    Słuchowisko oryginalne. Historia znajomości dziennikarki radiowej Hanny Kern z dużo starszym od niej pisarzem.

    Libertango 2015-05-17

    Słuchowisko oryginalne. Historia znajomości dziennikarki radiowej Hanny Kern z dużo starszym od niej pisarzem.

    44'40", słuchowisko, 2015
  • Kreska 2015-03-29 29'24", słuchowisko, 2015

    Kreska 2015-03-29

    Słuchowisko oryginalne. Opowieść o małżeństwie, które chce się rozwieść a nie może.

    Kreska 2015-03-29

    Słuchowisko oryginalne. Opowieść o małżeństwie, które chce się rozwieść a nie może.

    29'24", słuchowisko, 2015
  • Koniec kursu 2015-03-08 36'26", słuchowisko, 2015

    Koniec kursu 2015-03-08

    Słuchowisko oryginalne. Dana i Mateusz pełni są wzajemnych pretensji. Nie potrafią rozmawiać ze sobą, nie mówią sobie tego, co myślą i czują. Pewnego wieczoru zwyczajny kurs taksówką nieoczekiwanie okazuję się dla małżeństwa czymś więcej za sprawą kierującej taksówką Ewy.

    Koniec kursu 2015-03-08

    Słuchowisko oryginalne. Dana i Mateusz pełni są wzajemnych pretensji. Nie potrafią rozmawiać ze sobą, nie mówią sobie tego, co myślą i czują. Pewnego wieczoru zwyczajny kurs taksówką nieoczekiwanie okazuję się dla małżeństwa czymś więcej za sprawą kierującej taksówką Ewy.

    36'26", słuchowisko, 2015
  • Na scenie (24) 3 2017-01-14 15'21", audycja, 2016

    Na scenie (24) 3 2017-01-14

    Błażej Peszek o spektaklu „Ojciec matka tunel strachu" wystawianym w Teatrze Starym w Krakowie.

    Na scenie (24) 3 2017-01-14

    Błażej Peszek o spektaklu „Ojciec matka tunel strachu" wystawianym w Teatrze Starym w Krakowie.

    15'21", audycja, 2016
  • Grube ryby 01:25'35", słuchowisko, 1954

    Grube ryby

    Słuchowisko według komedii Michała Bałuckiego "Grube ryby". Do Ciaputkiewiczów przyjeżdża wnuczka Wanda z koleżanką Helenką. Częstymi gośćmi małżonków i partnerami do wista są dwaj starzy kawalerowie Wistowski i Pagatowicz, którzy sami określają siebie jako „grube ryby” czyli świetne partie na mężów. Wanda zakochana jest w Henryku, nauczycielu muzyki na pensji. Henryk, jak się okazuje, jest bratanek Wistowskiego. Sprytne i rezolutne panienki, zyskując to o co im chodziło - Wanda zgodę na małżeństwo z Henrykiem, Helenka materiał na wymarzoną sukienkę - dowodzą starym kawalerom, że „grube ryby” nie zawsze są zdobyczą pożądaną przez płeć piękną. Brak zapowiedzi początkowej i końcowej.

    Grube ryby

    Słuchowisko według komedii Michała Bałuckiego "Grube ryby". Do Ciaputkiewiczów przyjeżdża wnuczka Wanda z koleżanką Helenką. Częstymi gośćmi małżonków i partnerami do wista są dwaj starzy kawalerowie Wistowski i Pagatowicz, którzy sami określają siebie jako „grube ryby” czyli świetne partie na mężów. Wanda zakochana jest w Henryku, nauczycielu muzyki na pensji. Henryk, jak się okazuje, jest bratanek Wistowskiego. Sprytne i rezolutne panienki, zyskując to o co im chodziło - Wanda zgodę na małżeństwo z Henrykiem, Helenka materiał na wymarzoną sukienkę - dowodzą starym kawalerom, że „grube ryby” nie zawsze są zdobyczą pożądaną przez płeć piękną. Brak zapowiedzi początkowej i końcowej.

    01:25'35", słuchowisko, 1954
  • Zjazd w Wiedniu 66 05'57", program edukacyjny, 2001

    Zjazd w Wiedniu 66

    Audycja historyczna poświęcona spotkaniu władców: Polski i Litwy Zygmunta I Starego, Czech i Węgier Władysława II Jagiellończyka i cesarza Maksymiliana Habsburga w Wiedniu w lipcu 1515 roku.

    Zjazd w Wiedniu 66

    Audycja historyczna poświęcona spotkaniu władców: Polski i Litwy Zygmunta I Starego, Czech i Węgier Władysława II Jagiellończyka i cesarza Maksymiliana Habsburga w Wiedniu w lipcu 1515 roku.

    05'57", program edukacyjny, 2001
  • Elżbieta Górka czyli Halszka z Ostroga 07'23", program edukacyjny, 2002

    Elżbieta Górka czyli Halszka z Ostroga

    Audycja biograficzna na temat życia i działalności Elżbiety Górki-Halszki z Ostroga, dziedziczki rodu Ostrogskich.

    Elżbieta Górka czyli Halszka z Ostroga

    Audycja biograficzna na temat życia i działalności Elżbiety Górki-Halszki z Ostroga, dziedziczki rodu Ostrogskich.

    07'23", program edukacyjny, 2002
  • Jeremi Przybora (4) 2009-03-05 13'41", wypowiedź, 2009

    Jeremi Przybora (4) 2009-03-05

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach poeta, autor, pisarz Jeremi Przybora opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W czwartym odcinku Jeremi Przybora wspomina lata pracy w teatrzyku radiowym „Eterek" i „Kabarecie Starszych Panów" oraz długoletniej przyjaźni i współpracy z Jerzym Wasowskim.

    Jeremi Przybora (4) 2009-03-05

    Audycja cykliczna poświęcona wspomnieniom polskich artystów, pisarzy, naukowców. W pięciu odcinkach poeta, autor, pisarz Jeremi Przybora opowiada o swoim życiu, twórczości i przemyśleniach dotyczących współczesnego świata. W czwartym odcinku Jeremi Przybora wspomina lata pracy w teatrzyku radiowym „Eterek" i „Kabarecie Starszych Panów" oraz długoletniej przyjaźni i współpracy z Jerzym Wasowskim.

    13'41", wypowiedź, 2009
  • Wilhelm Genazino „Dobry Boże, spraw żebym oślepł” 2012-12-03 55'24", słuchowisko, 2012

    Wilhelm Genazino „Dobry Boże, spraw żebym oślepł” 2012-12-03

    Słuchowisko na podstawie dramatu „Dobry Boże, spraw żebym oślepł” Wilhelma Genazino zrealizowane przez Teatr Polskiego Radia. Akcja toczy się wokół problemów związkowych związanych ze starzeniem się. Małżonkowie reprezentujący starsze i młodsze pokolenie unikają wzajemnych kontaktów, nieustannie dyskredytując siebie i innych poprzez wymyślanie coraz to nowych mankamentów urody stanowiących oznaki upływu czasu. Dzieło jest żartobliwym wyrazem protestu przeciwko powszechnie panującemu kultowi młodości. Premierowa emisja odbyła się 3 grudnia 2012 roku.

    Wilhelm Genazino „Dobry Boże, spraw żebym oślepł” 2012-12-03

    Słuchowisko na podstawie dramatu „Dobry Boże, spraw żebym oślepł” Wilhelma Genazino zrealizowane przez Teatr Polskiego Radia. Akcja toczy się wokół problemów związkowych związanych ze starzeniem się. Małżonkowie reprezentujący starsze i młodsze pokolenie unikają wzajemnych kontaktów, nieustannie dyskredytując siebie i innych poprzez wymyślanie coraz to nowych mankamentów urody stanowiących oznaki upływu czasu. Dzieło jest żartobliwym wyrazem protestu przeciwko powszechnie panującemu kultowi młodości. Premierowa emisja odbyła się 3 grudnia 2012 roku.

    55'24", słuchowisko, 2012
  • Krzysztof Szpilman (5) 13'51", wypowiedź, 2002

    Krzysztof Szpilman (5)

    Zapiski ze współczesności to cykl audycji, które dają słuchaczowi możliwość zaznajomienia się z gościem programu – bohaterem tygodnia. Pisarze, artyści, naukowcy snują biograficzne wspomnienia lub dzielą się przemyśleniami i refleksjami na temat różnych zjawisk współczesnego świata. Opowieści historyka Japonii, syna pianisty i kompozytora Władysława, Krzysztofa Szpilmana.

    Krzysztof Szpilman (5)

    Zapiski ze współczesności to cykl audycji, które dają słuchaczowi możliwość zaznajomienia się z gościem programu – bohaterem tygodnia. Pisarze, artyści, naukowcy snują biograficzne wspomnienia lub dzielą się przemyśleniami i refleksjami na temat różnych zjawisk współczesnego świata. Opowieści historyka Japonii, syna pianisty i kompozytora Władysława, Krzysztofa Szpilmana.

    13'51", wypowiedź, 2002
  • Juliusz Słowacki „Fantazy” (1) 2009-12-25 52'13", słuchowisko, 2009

    Juliusz Słowacki „Fantazy” (1) 2009-12-25

    Pierwsza część słuchowiska na podstawie dramatu „Fantazy” Juliusza Słowackiego zrealizowana przez Teatr Polskiego Radia. Główną osią fabuły jest planowane dla korzyści finansowych małżeństwo Fantazego i Diany. Autor ukazuje zakłamanie polskich warstw arystokratycznych z początku XIX wieku, a jednocześnie składa hołd powstańcom listopadowym. Premierowa emisja odbyła się 25 grudnia 2009 roku.

    Juliusz Słowacki „Fantazy” (1) 2009-12-25

    Pierwsza część słuchowiska na podstawie dramatu „Fantazy” Juliusza Słowackiego zrealizowana przez Teatr Polskiego Radia. Główną osią fabuły jest planowane dla korzyści finansowych małżeństwo Fantazego i Diany. Autor ukazuje zakłamanie polskich warstw arystokratycznych z początku XIX wieku, a jednocześnie składa hołd powstańcom listopadowym. Premierowa emisja odbyła się 25 grudnia 2009 roku.

    52'13", słuchowisko, 2009
  • Juliusz Słowacki „Fantazy” (2) 2009-12-25 30'24", słuchowisko, 2009

    Juliusz Słowacki „Fantazy” (2) 2009-12-25

    Druga część słuchowiska na podstawie dramatu „Fantazy” Juliusza Słowackiego zrealizowana przez Teatr Polskiego Radia. Główną osią fabuły jest planowane dla korzyści finansowych małżeństwo Fantazego i Dianny. Autor ukazuje zakłamanie polskich warstw arystokratycznych z początku XIX wieku, a jednocześnie składa hołd powstańcom listopadowym. Premierowa emisja odbyła się 25 grudnia 2009 roku.

    Juliusz Słowacki „Fantazy” (2) 2009-12-25

    Druga część słuchowiska na podstawie dramatu „Fantazy” Juliusza Słowackiego zrealizowana przez Teatr Polskiego Radia. Główną osią fabuły jest planowane dla korzyści finansowych małżeństwo Fantazego i Dianny. Autor ukazuje zakłamanie polskich warstw arystokratycznych z początku XIX wieku, a jednocześnie składa hołd powstańcom listopadowym. Premierowa emisja odbyła się 25 grudnia 2009 roku.

    30'24", słuchowisko, 2009
  • Grażyna Plebanek 2010-04-28 29'35", audycja, 2010

    Grażyna Plebanek 2010-04-28

    Audycja cykliczna o tematyce literaturoznawczej przedstawiająca rozmowy z polskimi pisarzami młodego pokolenia. W tym odcinku redaktor Katarzyna Nowak rozmawia z pisarką Grażyną Plebanek autorką książki „Nielegalne związki” opisującą problem zdrady w związku polskiego małżeństwa Jonathana i Megi, którzy wyjechali do Brukseli.

    Grażyna Plebanek 2010-04-28

    Audycja cykliczna o tematyce literaturoznawczej przedstawiająca rozmowy z polskimi pisarzami młodego pokolenia. W tym odcinku redaktor Katarzyna Nowak rozmawia z pisarką Grażyną Plebanek autorką książki „Nielegalne związki” opisującą problem zdrady w związku polskiego małżeństwa Jonathana i Megi, którzy wyjechali do Brukseli.

    29'35", audycja, 2010
  • Nieznane listy Witkacego, czyli całujcie mnie gdzie chcecie (4) Ninateka
    09'47", audycja, 1997

    Nieznane listy Witkacego, czyli całujcie mnie gdzie chcecie (4)

    Czwarty odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej korespondencji Stanisława Ignacego Witkacego z Leonem i Władysławą Reynelami.

    Nieznane listy Witkacego, czyli całujcie mnie gdzie chcecie (4)

    Czwarty odcinek cyklicznej audycji o charakterze kulturalnym, emitowanej w Polskim Radiu, poświęconej korespondencji Stanisława Ignacego Witkacego z Leonem i Władysławą Reynelami.

    Ninateka
    09'47", audycja, 1997
  • Między słowami 2010-06-25 04'58", audycja, 2010

    Między słowami 2010-06-25

    Audycja cykliczna o tematyce literaturoznawczej, omawiająca książkę Anne Fadiman "Ex libris. Wyznania czytelnika". Z poetą Tomaszem Różyckim rozmawia Katarzyna Nowak.

    Między słowami 2010-06-25

    Audycja cykliczna o tematyce literaturoznawczej, omawiająca książkę Anne Fadiman "Ex libris. Wyznania czytelnika". Z poetą Tomaszem Różyckim rozmawia Katarzyna Nowak.

    04'58", audycja, 2010
  • Nie moja broszka 2013-10-20 44'34", słuchowisko, 2013

    Nie moja broszka 2013-10-20

    Słuchowisko zrealizowane na podstawie tekstu Kazimierza Orłosia, którego premierowa emisja odbyła się 20 października 2013 roku w Programie Pierwszym Polskiego Radia. Audycja prezentuje różne postawy wobec zdrady małżeńskiej.

    Nie moja broszka 2013-10-20

    Słuchowisko zrealizowane na podstawie tekstu Kazimierza Orłosia, którego premierowa emisja odbyła się 20 października 2013 roku w Programie Pierwszym Polskiego Radia. Audycja prezentuje różne postawy wobec zdrady małżeńskiej.

    44'34", słuchowisko, 2013