Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Opowieść o człowieku, który wykonał 552% normy 25'20", etiuda filmowa, 1973

    Opowieść o człowieku, który wykonał 552% normy

    Film o górniku, Bernardzie Bugdole, przodowniku pracy z końca lat czterdziestych. Bernard i Rudolf Bugdolowie, górnicy z Kopalni Śląsk w Chrobaczewie osiągnęli 552% normy.

    Opowieść o człowieku, który wykonał 552% normy

    Film o górniku, Bernardzie Bugdole, przodowniku pracy z końca lat czterdziestych. Bernard i Rudolf Bugdolowie, górnicy z Kopalni Śląsk w Chrobaczewie osiągnęli 552% normy.

    25'20", etiuda filmowa, 1973
  • Zawał serca 07'09", etiuda filmowa, 1967

    Zawał serca

    Bohater będący najprawdopodobniej księgowym porusza się autem w upale. Obserwujemy najpierw pierwsze symptomy, a następnie jego śmierć w wyniku zawału serca.

    Zawał serca

    Bohater będący najprawdopodobniej księgowym porusza się autem w upale. Obserwujemy najpierw pierwsze symptomy, a następnie jego śmierć w wyniku zawału serca.

    07'09", etiuda filmowa, 1967
  • Ślad (reż. Wojciech Wiszniewski) 06'10", etiuda filmowa, 1969

    Ślad (reż. Wojciech Wiszniewski)

    Pietrakiewicz, stary pracownik parowozowni przechodzi na emeryturę. Wydaje się, że jego życie straciło zupełnie sens. Dawniej wypełnione było hałasem, pospiechem i celowością. Tymczasem emerytura oferuje mu nudę codzienności brak jakiegokolwiek celu.

    Ślad (reż. Wojciech Wiszniewski)

    Pietrakiewicz, stary pracownik parowozowni przechodzi na emeryturę. Wydaje się, że jego życie straciło zupełnie sens. Dawniej wypełnione było hałasem, pospiechem i celowością. Tymczasem emerytura oferuje mu nudę codzienności brak jakiegokolwiek celu.

    06'10", etiuda filmowa, 1969
  • Jutro. 31 kwietnia - 1 maja 1970 08'44", etiuda filmowa, 1970

    Jutro. 31 kwietnia - 1 maja 1970

    Opowieść o kolejnym pokoleniu robotniczym - tzw. bumelanckiej młodzieży, która nie podziela już ideałów swoich rodziców. Nie ma w nich żadnego etosu pracy - pragną tylko wygodnego, łatwego z życia.

    Jutro. 31 kwietnia - 1 maja 1970

    Opowieść o kolejnym pokoleniu robotniczym - tzw. bumelanckiej młodzieży, która nie podziela już ideałów swoich rodziców. Nie ma w nich żadnego etosu pracy - pragną tylko wygodnego, łatwego z życia.

    08'44", etiuda filmowa, 1970
  • Portret w kropli 22'20", etiuda filmowa, 1997

    Portret w kropli

    Opowieść zbudowana z fotografii połączonych z zarejestrowanych na magnetofonie refleksjami ludzi w różnym wieku i z różnych środowisk, którzy odpowiadają na pytania dotyczące ich sposobu patrzenia na świat lęków, nadziei. Tematem filmu jest jeden dzień z życia miasta, jeden z wielu podobnych do siebie dni, wyrwany z ciągu czasu i zapisany w serii zdjęć i wypowiedzi. Fotografie przedstawiają ludzi i miejsca o różnych porach dnia, które podobnie jak słowa zza kadru, zachowują w filmie swoją anonimowość. Nie widzimy tych, którzy się wypowiadają, zdjęcia nie przedstawiają najbardziej znanych i rozpoznawalnych miejsc Warszawy. (opis z broszury Kazimierz Karabasz. Polska Szkoła Dokumentu)

    Portret w kropli

    Opowieść zbudowana z fotografii połączonych z zarejestrowanych na magnetofonie refleksjami ludzi w różnym wieku i z różnych środowisk, którzy odpowiadają na pytania dotyczące ich sposobu patrzenia na świat lęków, nadziei. Tematem filmu jest jeden dzień z życia miasta, jeden z wielu podobnych do siebie dni, wyrwany z ciągu czasu i zapisany w serii zdjęć i wypowiedzi. Fotografie przedstawiają ludzi i miejsca o różnych porach dnia, które podobnie jak słowa zza kadru, zachowują w filmie swoją anonimowość. Nie widzimy tych, którzy się wypowiadają, zdjęcia nie przedstawiają najbardziej znanych i rozpoznawalnych miejsc Warszawy. (opis z broszury Kazimierz Karabasz. Polska Szkoła Dokumentu)

    22'20", etiuda filmowa, 1997
  • Próba materii 01:21'34", etiuda filmowa, 1973

    Próba materii

    Poruszający pełnometrażowy dokument o Polakach czasu pierwszej „Solidarności” ukazujący rzeczywistość poza polityką- bardziej „przy ziemi”, blisko codzienności. Obszarem obserwacji jest tu warszawska Wola i jej mieszkańcy – starzy, ci w średnim wieku i młodzi. Film pokazuje w przekroju życie dzielnicy, odsłaniając jego różne warstwy – te dotyczące przeszłości, zapisane we wspomnieniach, wierszach i na starych fotografiach, oraz te współczesne, wyłaniające się z szeregu zanotowanych sytuacji i rozmów. (opis z broszury Kazimierz Karabasz. Polska Szkoła Dokumentu)

    Próba materii

    Poruszający pełnometrażowy dokument o Polakach czasu pierwszej „Solidarności” ukazujący rzeczywistość poza polityką- bardziej „przy ziemi”, blisko codzienności. Obszarem obserwacji jest tu warszawska Wola i jej mieszkańcy – starzy, ci w średnim wieku i młodzi. Film pokazuje w przekroju życie dzielnicy, odsłaniając jego różne warstwy – te dotyczące przeszłości, zapisane we wspomnieniach, wierszach i na starych fotografiach, oraz te współczesne, wyłaniające się z szeregu zanotowanych sytuacji i rozmów. (opis z broszury Kazimierz Karabasz. Polska Szkoła Dokumentu)

    01:21'34", etiuda filmowa, 1973
  • Rok Franka W. 59'24", etiuda filmowa, 1967

    Rok Franka W.

    Twórcy filmu przez rok towarzyszą z kamerą bohaterowi filmu, dwudziestoletniemu Frankowi Wróblowi. Film przedstawia bohatera wkraczającego w dorosłość pod koniec dekady lat 60.. Franek jest chłopakiem z małej wioski rzuconym przez los w sam środek wielkoprzemysłowego Śląska.

    Rok Franka W.

    Twórcy filmu przez rok towarzyszą z kamerą bohaterowi filmu, dwudziestoletniemu Frankowi Wróblowi. Film przedstawia bohatera wkraczającego w dorosłość pod koniec dekady lat 60.. Franek jest chłopakiem z małej wioski rzuconym przez los w sam środek wielkoprzemysłowego Śląska.

    59'24", etiuda filmowa, 1967
  • Krystyna M. 32'36", etiuda filmowa, 1973

    Krystyna M.

    Obraz młodej dziewczyny ze wsi.

    Krystyna M.

    Obraz młodej dziewczyny ze wsi.

    32'36", etiuda filmowa, 1973
  • Węzeł 09'36", etiuda filmowa, 1961

    Węzeł

    Reportaż o pracy stacji towarowej w Tarnowskich Górach.

    Węzeł

    Reportaż o pracy stacji towarowej w Tarnowskich Górach.

    09'36", etiuda filmowa, 1961
  • Jak co dzień 12'01", etiuda filmowa, 1955

    Jak co dzień

    Etiuda o problemach komunikacyjnych ludzi dojeżdżających do pracy w mieście w latach 50-tych.

    Jak co dzień

    Etiuda o problemach komunikacyjnych ludzi dojeżdżających do pracy w mieście w latach 50-tych.

    12'01", etiuda filmowa, 1955
  • Stare domy 04'27", etiuda filmowa, 1961

    Stare domy

    Film prezentuje zmiany miejskiej zabudowy w PRL pierwszej połowy lat sześćdziesiątych. Oparty został o zestawienie ze sobą scen burzenia przedwojennych kamienic z ujęciami przedstawiającymi wznoszenie nowych modernistycznych budowli. Brak fonii w całym filmie. Brak napisów czołowych i końcowych.

    Stare domy

    Film prezentuje zmiany miejskiej zabudowy w PRL pierwszej połowy lat sześćdziesiątych. Oparty został o zestawienie ze sobą scen burzenia przedwojennych kamienic z ujęciami przedstawiającymi wznoszenie nowych modernistycznych budowli. Brak fonii w całym filmie. Brak napisów czołowych i końcowych.

    04'27", etiuda filmowa, 1961
  • Jotes 10'40", etiuda filmowa, 1969

    Jotes

    Film przedstawia proces produkcyjny w łódzkich zakładach maszynowych Jotes.

    Jotes

    Film przedstawia proces produkcyjny w łódzkich zakładach maszynowych Jotes.

    10'40", etiuda filmowa, 1969
  • Ulica 05'13", etiuda filmowa, 1964

    Ulica

    Film jest rodzajem impresji składającej się ze sfilmowanych i połączonych ze sobą fotografii, zmontowanych pod ilustrację muzyczną. Kulminacją opowieści jest wypadek samochodowy

    Ulica

    Film jest rodzajem impresji składającej się ze sfilmowanych i połączonych ze sobą fotografii, zmontowanych pod ilustrację muzyczną. Kulminacją opowieści jest wypadek samochodowy

    05'13", etiuda filmowa, 1964
  • 22 lipca 1951 03'33", etiuda filmowa, 1951

    22 lipca 1951

    Film propagandowy, mający na celu zachęcić młodzież do udziału w zjeździe Związku młodzieży Polskiej.

    22 lipca 1951

    Film propagandowy, mający na celu zachęcić młodzież do udziału w zjeździe Związku młodzieży Polskiej.

    03'33", etiuda filmowa, 1951
  • Tramwaj 05'29", etiuda filmowa, 1966

    Tramwaj

    Młody chłopak wychodzi w środku nocy z prywatki, na której był bardziej widzem niż uczestnikiem. Pustą ulicą goni nocyny tramwaj. O tej porze jadą nim sami tramwajarze. Po ich wyjściu - w wagonie pozostaje chłopak i samotna, zamyślona dziewczyna. Jadą w milczeniu, pustym tramwajem. Dziewczyna zerka przez moment na chłopaka. Znużona zapada w drzemkę. Chłopak wysiada na swoim przystanku - nie udaje mu się zbudzić dziewczyny, zwróić na siebie jej uwagi. Po chwili - zaczyna gonić oddalający się tramwaj...

    Tramwaj

    Młody chłopak wychodzi w środku nocy z prywatki, na której był bardziej widzem niż uczestnikiem. Pustą ulicą goni nocyny tramwaj. O tej porze jadą nim sami tramwajarze. Po ich wyjściu - w wagonie pozostaje chłopak i samotna, zamyślona dziewczyna. Jadą w milczeniu, pustym tramwajem. Dziewczyna zerka przez moment na chłopaka. Znużona zapada w drzemkę. Chłopak wysiada na swoim przystanku - nie udaje mu się zbudzić dziewczyny, zwróić na siebie jej uwagi. Po chwili - zaczyna gonić oddalający się tramwaj...

    05'29", etiuda filmowa, 1966
  • Telefon międzymiastowy 09'51", etiuda filmowa, 1950

    Telefon międzymiastowy

    Etiuda ukazuje drogę jaką pokonuje każda rozmowa międzymiastowa od złożenia zamówienia do realizacji połączenia.

    Telefon międzymiastowy

    Etiuda ukazuje drogę jaką pokonuje każda rozmowa międzymiastowa od złożenia zamówienia do realizacji połączenia.

    09'51", etiuda filmowa, 1950
  • Antykwariat (real. M.Chwedczuk ) 06'42", etiuda filmowa, 1959

    Antykwariat (real. M.Chwedczuk )

    Film pokazuje miejskie życie w trzech różnych przestrzeniach – na skwerach i ulicach, gdzie przechadzają się ludzie, w kawiarni, gdzie spotykają się, jedzą, rozmawiają i czytają oraz w antykwariacie, pełnym antycznych przedmiotów.

    Antykwariat (real. M.Chwedczuk )

    Film pokazuje miejskie życie w trzech różnych przestrzeniach – na skwerach i ulicach, gdzie przechadzają się ludzie, w kawiarni, gdzie spotykają się, jedzą, rozmawiają i czytają oraz w antykwariacie, pełnym antycznych przedmiotów.

    06'42", etiuda filmowa, 1959
  • Koncert życzeń 16'04", etiuda filmowa, 1967

    Koncert życzeń

    .Zakładowa wycieczka autokarowa "na łono przyrody" : jeden naiwny chłopak z piłką pod pachą, wyśmiewany przez pozostałych uczestników wycieczki - przecież to okazja do popicia, niewybrednych dowcipów, wulgarnych żartów. W tym samym miejscu biwakuje dwoje młodych ludzi: motocyklista i jego dziewczyna. Chłopak z piłką ze smutkiem patrzy na nich, ale przecież sam nie może oddalić się od "swojej" wycieczki. Tło muzyczne filmu stanowią aktualne przeboje: "Dwudziestolatki", "Nigdy więcej".

    Koncert życzeń

    .Zakładowa wycieczka autokarowa "na łono przyrody" : jeden naiwny chłopak z piłką pod pachą, wyśmiewany przez pozostałych uczestników wycieczki - przecież to okazja do popicia, niewybrednych dowcipów, wulgarnych żartów. W tym samym miejscu biwakuje dwoje młodych ludzi: motocyklista i jego dziewczyna. Chłopak z piłką ze smutkiem patrzy na nich, ale przecież sam nie może oddalić się od "swojej" wycieczki. Tło muzyczne filmu stanowią aktualne przeboje: "Dwudziestolatki", "Nigdy więcej".

    16'04", etiuda filmowa, 1967
  • Czy umiesz palić w piecu? 11'53", etiuda filmowa, 1953

    Czy umiesz palić w piecu?

    Film opowiada o wydobywanym w Polsce węglu kamiennym i jego rozmaitych zastosowaniach. Propaguje oszczędzanie tego paliwa w gospodarstwie domowym dla dobra przemysłu, uczy jak prawidłowo palić w piecu i zapobiegać utracie ciepła w mieszkaniu.

    Czy umiesz palić w piecu?

    Film opowiada o wydobywanym w Polsce węglu kamiennym i jego rozmaitych zastosowaniach. Propaguje oszczędzanie tego paliwa w gospodarstwie domowym dla dobra przemysłu, uczy jak prawidłowo palić w piecu i zapobiegać utracie ciepła w mieszkaniu.

    11'53", etiuda filmowa, 1953
  • Biały węgiel 05'55", etiuda filmowa, 1954

    Biały węgiel

    Film opowiada o wodzie, która potrafi niszczyć i powodować ludzkie nieszczęścia ale również może być sprzymierzeńcem człowieka w sztucznych zaporach generowac energię.

    Biały węgiel

    Film opowiada o wodzie, która potrafi niszczyć i powodować ludzkie nieszczęścia ale również może być sprzymierzeńcem człowieka w sztucznych zaporach generowac energię.

    05'55", etiuda filmowa, 1954
  • Kronika młodych 08'45", etiuda filmowa, 1960

    Kronika młodych

    Film jest twórczym portretem „pokolenia, które nie zaznało wojny” – zestawiającym ze sobą sceny z domówek, uliczne portrety, sceny dotyczące pracy (np. w fabrykach) czy studiów z ujęciami dotyczącymi II Zjazdu Związku Młodzieży Socjalistycznej i jego bytności w prasie. Propagandowy komentarz z offu przeplata się z muzyką jazzową, a całościowy wydźwięk filmu ma pokazywać jak różnorodne i nastawiona na indywidualność było to pokolenie.

    Kronika młodych

    Film jest twórczym portretem „pokolenia, które nie zaznało wojny” – zestawiającym ze sobą sceny z domówek, uliczne portrety, sceny dotyczące pracy (np. w fabrykach) czy studiów z ujęciami dotyczącymi II Zjazdu Związku Młodzieży Socjalistycznej i jego bytności w prasie. Propagandowy komentarz z offu przeplata się z muzyką jazzową, a całościowy wydźwięk filmu ma pokazywać jak różnorodne i nastawiona na indywidualność było to pokolenie.

    08'45", etiuda filmowa, 1960
  • Kino (bez dźwięku) 04'53", etiuda filmowa, 1951

    Kino (bez dźwięku)

    Film opowiada historię dziewczynki, którą matka zostawia u jednego z pracowników kina, ponieważ dzieci do lat 6 nie mają wstępu na seans

    Kino (bez dźwięku)

    Film opowiada historię dziewczynki, którą matka zostawia u jednego z pracowników kina, ponieważ dzieci do lat 6 nie mają wstępu na seans

    04'53", etiuda filmowa, 1951
  • Jasna droga 10'07", etiuda filmowa, 1950

    Jasna droga

    Propagandowy film opowiadający o różnicach pomiędzy ustrojem kapitalistycznym, który wyzyskiwał klasę robotniczą, nie zważając na losy dzieci i starców a ustrojem socjalistycznym.. Edukacja młodego pokolenia w socjalistycznym duchu przez wspólną pracę i zabawę uczy miłości do ojczyzny.

    Jasna droga

    Propagandowy film opowiadający o różnicach pomiędzy ustrojem kapitalistycznym, który wyzyskiwał klasę robotniczą, nie zważając na losy dzieci i starców a ustrojem socjalistycznym.. Edukacja młodego pokolenia w socjalistycznym duchu przez wspólną pracę i zabawę uczy miłości do ojczyzny.

    10'07", etiuda filmowa, 1950
  • Samolot z Budapesztu 05'39", etiuda filmowa, 1962

    Samolot z Budapesztu

    Kawałek życia na lotnisku - od lądowania samolotu do kontroli paszportów i bagażów i uścisków powitalnych. Obserwujemy twarze i gesty personelu lotniska a także pasażerów i ich rodzin. Z jednej strony – to jest rutyna w tym miejscu, z drugiej strony - wszystko jest wyjątkowe, niepowtarzalne.

    Samolot z Budapesztu

    Kawałek życia na lotnisku - od lądowania samolotu do kontroli paszportów i bagażów i uścisków powitalnych. Obserwujemy twarze i gesty personelu lotniska a także pasażerów i ich rodzin. Z jednej strony – to jest rutyna w tym miejscu, z drugiej strony - wszystko jest wyjątkowe, niepowtarzalne.

    05'39", etiuda filmowa, 1962
  • Męska sprawa 25'35", etiuda filmowa, 2001

    Męska sprawa

    Etiuda opowiada o 13-letnim Bartku pochodzącym z biednej łódzkiej rodziny. Matka utrzymuje rodzinę ze składania plastikowych lalek, ojciec jest bezrobotny. Sfrustrowany swoją sytuacją mężczyzna wyładowuje się, bijąc chłopca za najdrobniejsze przewinienia. Matka Bartka nie potrafi się temu przeciwstawić, młodszy brat nie może mu pomóc. Chłopiec jest, więc sam ze swoim problemem. Ma tylko jednego przyjaciela. Jest nim stary pies ze schroniska. Nie znajdując wsparcia w domu, Bartek nie szuka go także w szkole – nie chce, by wyszło na jaw, że ojciec się nad nim znęca. Nikt z nauczycieli nie dostrzega jego problemu, prawdopodobnej przyczyny słabych wyników w nauce i złego zachowania dziecka. Bartek nie jest wprawdzie prymusem, ma jednak talent do gry w piłkę nożną i jest członkiem szkolnej drużyny. To właśnie podczas jednego z treningów przypadkiem światło dzienne ujrzy tajemnica Bartka, o której, jak się okazuje, tylko dorośli nie mieli wcześniej pojęcia. (opis z broszury Filmoteka Szkolna)

    Męska sprawa

    Etiuda opowiada o 13-letnim Bartku pochodzącym z biednej łódzkiej rodziny. Matka utrzymuje rodzinę ze składania plastikowych lalek, ojciec jest bezrobotny. Sfrustrowany swoją sytuacją mężczyzna wyładowuje się, bijąc chłopca za najdrobniejsze przewinienia. Matka Bartka nie potrafi się temu przeciwstawić, młodszy brat nie może mu pomóc. Chłopiec jest, więc sam ze swoim problemem. Ma tylko jednego przyjaciela. Jest nim stary pies ze schroniska. Nie znajdując wsparcia w domu, Bartek nie szuka go także w szkole – nie chce, by wyszło na jaw, że ojciec się nad nim znęca. Nikt z nauczycieli nie dostrzega jego problemu, prawdopodobnej przyczyny słabych wyników w nauce i złego zachowania dziecka. Bartek nie jest wprawdzie prymusem, ma jednak talent do gry w piłkę nożną i jest członkiem szkolnej drużyny. To właśnie podczas jednego z treningów przypadkiem światło dzienne ujrzy tajemnica Bartka, o której, jak się okazuje, tylko dorośli nie mieli wcześniej pojęcia. (opis z broszury Filmoteka Szkolna)

    25'35", etiuda filmowa, 2001
  • Górskie pogotowie 06'49", etiuda filmowa, 1957

    Górskie pogotowie

    Film przedstawia akcję ratowniczą przeprowadzoną przez Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.

    Górskie pogotowie

    Film przedstawia akcję ratowniczą przeprowadzoną przez Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe.

    06'49", etiuda filmowa, 1957
  • Byłem w Warszawie 25'20", etiuda filmowa, 1957

    Byłem w Warszawie

    Opowieść o wojennej i powojennej Warszawie widziana oczyma spacerującej i oglądającej zabytki pary.

    Byłem w Warszawie

    Opowieść o wojennej i powojennej Warszawie widziana oczyma spacerującej i oglądającej zabytki pary.

    25'20", etiuda filmowa, 1957
  • Głosy 10'24", etiuda filmowa, 1953

    Głosy

    Film eksperymentalny w niekonwencjonalny sposób opowiadający o malarstwie Jerzego Nowosielskiego.

    Głosy

    Film eksperymentalny w niekonwencjonalny sposób opowiadający o malarstwie Jerzego Nowosielskiego.

    10'24", etiuda filmowa, 1953
  • Le beau temps 06'02", etiuda filmowa, 1959

    Le beau temps

    Film opowiada o tym, jak plażowicze spędzają czas nad morzem w gorący letni dzień. Klamrę kompozycyjną tworzą śpiewane przez dzieci piosenki ze słowami wierszy Poranek oraz Cichy wieczór Marii Konopnickiej.

    Le beau temps

    Film opowiada o tym, jak plażowicze spędzają czas nad morzem w gorący letni dzień. Klamrę kompozycyjną tworzą śpiewane przez dzieci piosenki ze słowami wierszy Poranek oraz Cichy wieczór Marii Konopnickiej.

    06'02", etiuda filmowa, 1959
  • Studenci 14'09", etiuda filmowa, 1963

    Studenci

    Oparty na improwizacji. Coś się dzieje w tłumie, trudne do określenia, ale kamera jest w centrum wydarzeń

    Studenci

    Oparty na improwizacji. Coś się dzieje w tłumie, trudne do określenia, ale kamera jest w centrum wydarzeń

    14'09", etiuda filmowa, 1963