Filtrowanie wyników

  • Gdzie obejrzysz materiał

    Aby zmienić wybór użyj kursorów.
  • Klasyfikacja materiału

    • gatunek Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      gatunek

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • słowa kluczowe Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      słowa kluczowe

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • typ nagrania Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      typ nagrania

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • Szczegóły materiału

    • producent Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      producent

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • kraj produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      kraj produkcji

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • rok produkcji Aby otworzyć wciśnij enter
    • czas trwania Aby otworzyć wciśnij enter
      min min
    • barwa Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      barwa

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • miejsce wydarzenia Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      miejsce wydarzenia

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
    • status prawny materiału Aby otworzyć wciśnij enter
      zamknij filtr

      status prawny materiału

      Aby zatwierdzić wybór elementów listy należy nacisnąć spację.
  • „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” 05'24", utwór słowno-muzyczny, 1963

    „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…”

    Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” z masque „Acis i Galatea” Georga Friedricha Haendla

    „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…”

    Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” z masque „Acis i Galatea” Georga Friedricha Haendla

    05'24", utwór słowno-muzyczny, 1963
  • Agrippina Ninateka
    02:58'22", opera, 2014

    Agrippina

    Rejestracja opery w trzech aktach, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony cezara Claudia, która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Postanawia, iż na tronie zasiądzie jej syn Neron z poprzedniego związku. W dniu ceremonii koronacji Nerona okazuje się, że Claudio żyje, a na następcę tronu wyznaczył Ottona - swojego wybawcę. Agrippina nie chce do tego dopuścić, dodatkowo w ziszczeniu planu przeszkadza jej Poppea, którą Klaudiusz jest zauroczony. Opera ta odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, jednakże w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej.

    Agrippina

    Rejestracja opery w trzech aktach, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony cezara Claudia, która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Postanawia, iż na tronie zasiądzie jej syn Neron z poprzedniego związku. W dniu ceremonii koronacji Nerona okazuje się, że Claudio żyje, a na następcę tronu wyznaczył Ottona - swojego wybawcę. Agrippina nie chce do tego dopuścić, dodatkowo w ziszczeniu planu przeszkadza jej Poppea, którą Klaudiusz jest zauroczony. Opera ta odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, jednakże w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej.

    Ninateka
    02:58'22", opera, 2014
  • Agrippina (Akt 1) 01:19'11", opera, 2014

    Agrippina (Akt 1)

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    Agrippina (Akt 1)

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    01:19'11", opera, 2014
  • Agrippina (Akt 2) 59'58", opera, 2014

    Agrippina (Akt 2)

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    Agrippina (Akt 2)

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    59'58", opera, 2014
  • Agrippina (Akt 3) 42'07", opera, 2014

    Agrippina (Akt 3)

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    Agrippina (Akt 3)

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    42'07", opera, 2014
  • Agrippina (zwiastun) 02'13", opera, 2014

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    02'13", opera, 2014
  • Alicja w Krainie Czarów Ninateka
    54'26", opera, 2013

    Alicja w Krainie Czarów

    Rejestracja premierowego spektaklu opery dziecięcej "Alicja w krainie czarów", który odbył się 26 maja 2013 roku w Regionalnym Centrum Kultur Pogranicza w ramach koncertu z okazji Dnia Matki. Kompozycja w wykonaniu orkiestry, chóru i zespołów tanecznych Prywatnej Szkoły Muzycznej I i II stopnia Pro Musica w Krośnie powstała do muzyki Andrzeja Mozgały, jednego z nauczycieli wspomnianej placówki.

    Alicja w Krainie Czarów

    Rejestracja premierowego spektaklu opery dziecięcej "Alicja w krainie czarów", który odbył się 26 maja 2013 roku w Regionalnym Centrum Kultur Pogranicza w ramach koncertu z okazji Dnia Matki. Kompozycja w wykonaniu orkiestry, chóru i zespołów tanecznych Prywatnej Szkoły Muzycznej I i II stopnia Pro Musica w Krośnie powstała do muzyki Andrzeja Mozgały, jednego z nauczycieli wspomnianej placówki.

    Ninateka
    54'26", opera, 2013
  • Anna Szostak 2016-10-22 01:58'44", program edukacyjny, 2016

    Anna Szostak 2016-10-22

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem.

    Anna Szostak 2016-10-22

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem.

    01:58'44", program edukacyjny, 2016
  • Anna Szostak 2016-10-29 01:58'44", program edukacyjny, 2016

    Anna Szostak 2016-10-29

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Odcinek poświęcony Cameracie Silesii i Annie Szostak.

    Anna Szostak 2016-10-29

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Odcinek poświęcony Cameracie Silesii i Annie Szostak.

    01:58'44", program edukacyjny, 2016
  • Antrakt z opery „Mignon” 02'22", utwór muzyczny, 1968

    Antrakt z opery „Mignon”

    Antrakt z opery „Mignon”, muz.: Ambroise Thomas

    Antrakt z opery „Mignon”

    Antrakt z opery „Mignon”, muz.: Ambroise Thomas

    02'22", utwór muzyczny, 1968
  • Aria Ombra mai fu z opery Xerxes 03'35", utwór słowno-muzyczny, 1974

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes w wersji na głos i fortepian

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes

    Aria Ombra mai fu z opery Xerxes w wersji na głos i fortepian

    03'35", utwór słowno-muzyczny, 1974
  • Artur Rodziński i sławni śpiewacy Opery Warszawskiej 1981-04-13 01:00'18", audycja, 1981

    Artur Rodziński i sławni śpiewacy Opery Warszawskiej 1981-04-13

    Audycja słowno-muzyczna przedstawiająca nagrania polskiego dyrygenta Artura Rodzińskiego dokonane z solistami i Orkiestrą Opery Warszawskiej w latach dwudziestych.

    Artur Rodziński i sławni śpiewacy Opery Warszawskiej 1981-04-13

    Audycja słowno-muzyczna przedstawiająca nagrania polskiego dyrygenta Artura Rodzińskiego dokonane z solistami i Orkiestrą Opery Warszawskiej w latach dwudziestych.

    01:00'18", audycja, 1981
  • Artur Ruciński 1 2014-05-10 33'26", program muzyczny, 2014

    Artur Ruciński 1 2014-05-10

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w obecności widowni w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie. Wywiad z wybitnymi muzykami na temat ich drogi artystycznej połączony z krótkim recitalem. Gościem A. Kwiecińskiej jest śpiewak operowy Artur Rucińśki.

    Artur Ruciński 1 2014-05-10

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w obecności widowni w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie. Wywiad z wybitnymi muzykami na temat ich drogi artystycznej połączony z krótkim recitalem. Gościem A. Kwiecińskiej jest śpiewak operowy Artur Rucińśki.

    33'26", program muzyczny, 2014
  • Artur Ruciński 2 2014-05-10 41'19", program muzyczny, 2014

    Artur Ruciński 2 2014-05-10

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w obecności widowni w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie. Wywiad z wybitnymi muzykami na temat ich drogi artystycznej połączony z krótkim recitalem. Gościem A. Kwiecińskiej jest śpiewak operowy Artur Ruciński.

    Artur Ruciński 2 2014-05-10

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w obecności widowni w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie. Wywiad z wybitnymi muzykami na temat ich drogi artystycznej połączony z krótkim recitalem. Gościem A. Kwiecińskiej jest śpiewak operowy Artur Ruciński.

    41'19", program muzyczny, 2014
  • Artur Ruciński 3 2014-05-10 52'12", program muzyczny, 2014

    Artur Ruciński 3 2014-05-10

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w obecności widowni w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie. Wywiad z wybitnymi muzykami na temat ich drogi artystycznej połączony z krótkim recitalem. Gościem A. Kwiecińskiej jest śpiewak operowy Artur Ruciński.

    Artur Ruciński 3 2014-05-10

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w obecności widowni w Studiu im. Władysława Szpilmana w siedzibie Polskiego Radia w Warszawie. Wywiad z wybitnymi muzykami na temat ich drogi artystycznej połączony z krótkim recitalem. Gościem A. Kwiecińskiej jest śpiewak operowy Artur Ruciński.

    52'12", program muzyczny, 2014
  • Barbara Kinga Majewska 2016-09-24 01:55'16", program edukacyjny, 2016

    Barbara Kinga Majewska 2016-09-24

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Odcinek poświęcony Barbarze Kindze Majewskiej

    Barbara Kinga Majewska 2016-09-24

    Program edukacyjny prowadzony przez Agatę Kwiecińską, w którym wywiad z wybitnymi muzykami połączony jest z krótkim recitalem. Odcinek poświęcony Barbarze Kindze Majewskiej

    01:55'16", program edukacyjny, 2016
  • Casanova: akt II: Salem aleichem 01'59", utwór słowno-muzyczny, 1961

    Casanova: akt II: Salem aleichem

    Salem aleichem z II akty opery Ludomira Różyckiego pt. Casanova

    Casanova: akt II: Salem aleichem

    Salem aleichem z II akty opery Ludomira Różyckiego pt. Casanova

    01'59", utwór słowno-muzyczny, 1961
  • Casanova: akt III: Barcarola 03'21", utwór słowno-muzyczny, 1961

    Casanova: akt III: Barcarola

    Barcarola z III akty opery Ludomira Różyckiego pt. Casanova

    Casanova: akt III: Barcarola

    Barcarola z III akty opery Ludomira Różyckiego pt. Casanova

    03'21", utwór słowno-muzyczny, 1961