Archiwum NInA - menu szybkiego dostępu

Skip to content
Pokaż menu

Między słowami 2009-10-05

Opis

Podczas audycji Katarzyna Nowak rozmawia z pisarzem Pawłem Huelle na temat słowa "blurb". Wywodzi się ono z języka angielskiego i oznacza streszczenie lub reklamę opublikowana na zewnętrznej, tylnej okładce książki. Notka taka powinna być pozytywna i entuzjastyczna. Rozmówca twierdzi, że "blurb" nie musi mieć charakteru informacyjnego, ma za to zachęcać do kupna książki, czyli posiada charakter marketingowy. Podczas audycji przytoczono różne rodzaje pisania "blurbów" oraz omówiono ich częstą niezgodność, brak nawiązań do książki, którą mają promować.

Szczegóły filmu

Informacje podstawowe

  • tytuł identyfikacyjny
    Między słowami 2009-10-05
  • typ nagrania
    audio
  • czas trwania
    04'36"
  • tytuł oryginalny
    Między słowami

Język

  • język oryginału
    pl
  • napisy
    brak
  • lektor
    brak

Informacje prawne

Twórcy

Uczestnicy i wykonawcy

Kontakt z archiwistą

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
+

Informacja o licencji

Brak pełnych praw do tego materiału.

Producentem jest Polskie Radio S.A. 

Skontaktuj się z producentem, aby uzyskać prawa do materiału.