Archiwum NInA - menu szybkiego dostępu

Skip to content
Pokaż menu

In case it becomes boring 5

Opis

Piąty odcinek filmu dokumentalnego o charakterze edukacyjnym zrealizowanego w ramach projektu Muzykoteka Szkolna poświęcony zagadnieniom związanym z formami muzycznymi. Siedmiu uczniów gimnazjum bierze udział w grze miejskiej, która ma na celu skomponowanie utworu z dźwięków miasta. Kolejne zadania wyznacza uczestnikom kompozytor Tomasz Gwinciński, tło muzyczne zapewnia trio klasyczne w składzie: Zofia Łałak, Karolina Piątkowska-Nowicka oraz Krzysztof Pawłowski. Materiał zawiera dokumentację zadań wykonywanych w studiu muzycznym przy ulicy Belwederskiej ("wariacje", "człowiek suchar", "elementy muzyczne, które dotąd poznaliśmy", "komponowanie") oraz indywidualne komentarze młodzieży. Uczestnicy dowiadują się, jak skonstruowane są poszczególne formy muzyczne, takie jak suita, forma ABA czy wariacje, a także przygotowują wstępną koncepcję swojej finałowej kompozycji.

Szczegóły filmu

Informacje podstawowe

Język

  • język oryginału
    pl
  • napisy
    en
  • lektor
    brak

Informacje prawne

Twórcy

Realizatorzy

Uczestnicy i wykonawcy

Kontakt z archiwistą

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
+

Zapytaj o licencję

co to znaczy? Nagranie będzie można pobrać przez link przesłany na adres email lub z Twojego konta na stronie Archiwum NInA
Pole wymagane
co to znaczy? Nagranie będzie można pobrać przez link przesłany na adres email lub z Twojego konta na stronie Archiwum NInA
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
+
Pole wymagane
Nagranie będzie można pobrać przez link przesłany na adres email lub z Twojego konta na stronie Archiwum NInA

Stopklatki

  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_01_00_00.jpg 00:01:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_02_00_00.jpg 00:02:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_03_00_00.jpg 00:03:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_04_00_00.jpg 00:04:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_05_00_00.jpg 00:05:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_06_00_00.jpg 00:06:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_07_00_00.jpg 00:07:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_08_00_00.jpg 00:08:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_09_00_00.jpg 00:09:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_10_00_00.jpg 00:10:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_11_00_00.jpg 00:11:00
  • 2861__in_case_it_becomes_boring__muzykoteka_szkolna_poziom_II__odc_5__2011__rez_p_stasik__n_en.mov_00_12_00_00.jpg 00:12:00