Filter results

  • Available

    Use cursor keys to change selection.
  • Recording classification

    • genre Press enter to open
      Close filter

      genre

      Press the space bar to confirm your selection.
    • keyword Press enter to open
      Close filter

      keyword

      Press the space bar to confirm your selection.
    • type of recording Press enter to open
      Close filter

      type of recording

      Press the space bar to confirm your selection.
  • Recording details

    • producers Press enter to open
      Close filter

      producers

      Press the space bar to confirm your selection.
    • production country Press enter to open
      Close filter

      production country

      Press the space bar to confirm your selection.
    • production year Press enter to open
    • running time Press enter to open
      min min
    • color Press enter to open
      Close filter

      color

      Press the space bar to confirm your selection.
    • location of event Press enter to open
      Close filter

      location of event

      Press the space bar to confirm your selection.
    • legal status Press enter to open
      Close filter

      legal status

      Press the space bar to confirm your selection.
  • Agrippina 1 01:19'11", opera, 2014

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    Agrippina 1

    Rejestracja pierwszego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. Pierwszy akt przedstawia historię tytułowej Agrippiny, żony Claudia (cezara), która dowiaduje się o śmierci swojego męża. Informuje o tym jednego ze swoich adoratorów Pallanta i wyjawia mu plan dotyczący obsadzenia na tronie jej syna z poprzedniego związku - Nerona. Prosi Narcisa, który również walczy o jej względy, o poparcie w tej sprawie. W dniu koronacji okazuje się, że Claudio żyje i na swojego następcę mianował Ottona, który go uratował. Agrippina rozpoczyna swą intrygę. Chce skłócić Poppeę z jej ukochanym Ottonem, równocześnie nakłania kobietę, aby pomogła jej osadzić na tronie Nerona.

    01:19'11", opera, 2014
  • Agrippina 3 42'07", opera, 2014

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    Agrippina 3

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W trzecim akcie w sypialni Poppea spotyka się z Ottonem, któremu wyznaje miłość, następnie z Neronem, którego zwodzi i Claudio, któremu wyjawia intrygę Agrippiny. Claudio spostrzega Nerona i oskarża go o nękanie Poppei i zmienia zdanie dotyczące mianowania go na swojego następcę. Neron skarży się matce na Poppeę, która zraniła jego uczucia. Agrippina podkreśla, iż najważniejsze powinny być dla niego sprawy państwa. Claudio wzywa ją do siebie i wymaga wyjaśnień, żona przekonuje go o swojej niewinności i informuje o miłości Poppei i Ottona. Cezar wzywa wszystkich zebranych i dokonuje rozeznania, kto powinien poślubić Poppeę, a kto zająć tron - Neron czy Otton.

    42'07", opera, 2014
  • Agrippina 2 59'58", opera, 2014

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    Agrippina 2

    Rejestracja drugiego aktu opery Friedricha Georga Handela, której dokonano 9 września 2014 roku w Teatrze Stanisławowskim w Łazienkach Królewskich. Opera odegrana została w stylu XVIII wiecznego baroku, w nowoczesnej inscenizacji Natalii Kozłowskiej. W drugim akcie Pallante i Narciso rozmawiają o tym co usłyszeli - Otton nie jest winny zdrady, o którą został oskarżony przez Poppeę i cesarza Claudio, a Agrippina ich wykorzystała. Poppea rozmawia z Ottonem, który wyjawia jej intrygę Agiyppiny. Następnie Poppea odgrywa przed Neronem scenę miłości, aby utwierdzić go w tym przekonaniu. Agrippinie tymczasem udaje się przekonać Claudio, aby mianował Nerona swoim następcą -niestety cały czas męczą ją złe przeczucia.

    59'58", opera, 2014
  • Agrippina (zwiastun) 02'13", trailer, 2014

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    Agrippina (zwiastun)

    Zwiastun opery w trzech aktach Georga Friedricha Handela przedstawiającej skomplikowaną historię o miłości, władzy i intrydze, która miała miejsce na dworze cezara Claudio i jego żony Agrippiny. Premiera odbyła się na deskach Teatru Stanisławowskiego w Łazienkach Królewskich.

    02'13", trailer, 2014
  • Opera „Amadigi di Gaula” HWV 11: Ah! Spietato! / wersja fortepianowa 05'59", musical and spoken-word piece, 1963

    Opera „Amadigi di Gaula” HWV 11: Ah! Spietato! / wersja fortepianowa

    Ah! Spietato! (wersja fortepianowa) z opera Georga Friedricha Händla „Amadigi di Gaula” HWV 11.

    Opera „Amadigi di Gaula” HWV 11: Ah! Spietato! / wersja fortepianowa

    Ah! Spietato! (wersja fortepianowa) z opera Georga Friedricha Händla „Amadigi di Gaula” HWV 11.

    05'59", musical and spoken-word piece, 1963
  • Opera „Ezio” HWV 29: Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” (wersja fortepianowa) 02'10", musical and spoken-word piece, 1963

    Opera „Ezio” HWV 29: Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” (wersja fortepianowa)

    Wersja fortepianowa Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” z opery „Ezio” HWV 29

    Opera „Ezio” HWV 29: Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” (wersja fortepianowa)

    Wersja fortepianowa Arioso Berenice „Tutta raccolta ancor” z opery „Ezio” HWV 29

    02'10", musical and spoken-word piece, 1963
  • Kserkses HWV 40: Uwertura 06'44", musical and spoken-word piece, 1963

    Kserkses HWV 40: Uwertura

    Uwertura do opery „Kserkses” HWV 40 Georga Friedricha Händla

    Kserkses HWV 40: Uwertura

    Uwertura do opery „Kserkses” HWV 40 Georga Friedricha Händla

    06'44", musical and spoken-word piece, 1963
  • Juda Machabeusz HWV 63: Aria 02'54", musical and spoken-word piece, 1963

    Juda Machabeusz HWV 63: Aria

    Aria z oratorium Georga Friedricha Händla „Juda Machabeusz” HWV 63

    Juda Machabeusz HWV 63: Aria

    Aria z oratorium Georga Friedricha Händla „Juda Machabeusz” HWV 63

    02'54", musical and spoken-word piece, 1963
  • „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” 05'24", musical and spoken-word piece, 1963

    „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…”

    Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” z masque „Acis i Galatea” Georga Friedricha Haendla

    „Acis i Galatea” HWV 49: Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…”

    Aria Galatei „Spójrz, gromada płochogłosych par…” z masque „Acis i Galatea” Georga Friedricha Haendla

    05'24", musical and spoken-word piece, 1963
  • Gigue 01'52", musical piece, 1963

    Gigue

    Gigue Georga Friedricha Händla

    Gigue

    Gigue Georga Friedricha Händla

    01'52", musical piece, 1963
  • Siciliana 01'06", musical piece, 1963

    Siciliana

    Siciliana Georga Friedricha Händla

    Siciliana

    Siciliana Georga Friedricha Händla

    01'06", musical piece, 1963
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (5) 02'15", musical piece, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (5)

    Rejestracja Allegro - V części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (5)

    Rejestracja Allegro - V części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    02'15", musical piece, 1952
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (2) 02'22", musical piece, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (2)

    Rejestracja Presto - II części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (2)

    Rejestracja Presto - II części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    02'22", musical piece, 1952
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (3) 02'46", musical piece, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (3)

    Rejestracja Largo - III części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (3)

    Rejestracja Largo - III części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    02'46", musical piece, 1952
  • Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (1) 04'30", musical piece, 1952

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (1)

    Rejestracja Maestoso allegro - I części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 (1)

    Rejestracja Maestoso allegro - I części Concerto grosso D-dur op. 6 nr 5 Georga Friedricha Händla

    04'30", musical piece, 1952