Filter results

  • Available

    Use cursor keys to change selection.
  • Recording classification

    • genre Press enter to open
      Close filter

      genre

      Press the space bar to confirm your selection.
    • keyword Press enter to open
      Close filter

      keyword

      Press the space bar to confirm your selection.
    • type of recording Press enter to open
      Close filter

      type of recording

      Press the space bar to confirm your selection.
  • Recording details

    • producers Press enter to open
      Close filter

      producers

      Press the space bar to confirm your selection.
    • production country Press enter to open
      Close filter

      production country

      Press the space bar to confirm your selection.
    • production year Press enter to open
    • running time Press enter to open
      min min
    • color Press enter to open
      Close filter

      color

      Press the space bar to confirm your selection.
    • location of event Press enter to open
      Close filter

      location of event

      Press the space bar to confirm your selection.
    • legal status Press enter to open
      Close filter

      legal status

      Press the space bar to confirm your selection.
  • Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3) 16'52", lecture, 2012

    Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3)

    Rejestracja prezentacji „Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Alexandry Totter jest projektowanie partycypacyjne podręczników szkolnych.

    Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks (3)

    Rejestracja prezentacji „Formative Evaluation as a means of Participatory Design of Textbooks”, która odbyła się 18 kwietnia 2012 roku w Bibliotece Narodowej w Warszawie w ramach Międzynarodowej konferencji o projektowaniu w edukacji „Od Ala ma kota do e-matury”. Tematem wystąpienia Alexandry Totter jest projektowanie partycypacyjne podręczników szkolnych.

    16'52", lecture, 2012