Quick Access Menu

Skip to content
Show menu

Między słowami 2009-10-05

Description

Podczas audycji Katarzyna Nowak rozmawia z pisarzem Pawłem Huelle na temat słowa "blurb". Wywodzi się ono z języka angielskiego i oznacza streszczenie lub reklamę opublikowana na zewnętrznej, tylnej okładce książki. Notka taka powinna być pozytywna i entuzjastyczna. Rozmówca twierdzi, że "blurb" nie musi mieć charakteru informacyjnego, ma za to zachęcać do kupna książki, czyli posiada charakter marketingowy. Podczas audycji przytoczono różne rodzaje pisania "blurbów" oraz omówiono ich częstą niezgodność, brak nawiązań do książki, którą mają promować.

Film details

Basic information

  • identification title
    Między słowami 2009-10-05
  • type of recording
    audio
  • running time
    04'36"
  • tytuł oryginalny
    Między słowami

Language

  • original language
    pl
  • subtitles
    brak
  • voice over
    brak

Legal information

Creators

Participants and performers

Contact an archivist

Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
Pole wymagane
+

License information

License not available.

Produced by Polskie Radio S.A. 

Contact the producers to obtain a license for this content.